Domácí chai latte

Podle legend chai latte vznikl jako očistný a léčivý nápoj a jeho recept vychází z principů ajurvédského léčitelství. Jestli chcete vyzkoušet jeho ozdravné účinky, tak už na něj nemusíte chodit do kaváren, . Ani neviem ako sa to stalo a máme tu November. Moje najobľúbenejšie obdobie roka. Prelom z jesene do zimy.


Vonku nám prituhuje a skutočne nepoznám nič lepšie na zahriatie tela i duše ako Chai latte.

Príspevok má názvy dva, ale pomenúvajú ten istý recept. Chai latte , ktorý si môžete objednať aj v slovenských kaviarňach, k nám pôvodne pricestovalo až z ďalekej Indie. Podľa legiend chai latte vzniklo ako očistný a liečivý nápoj a jeho recept vychádza z princípov ajurvédskeho liečiteľstva. Ak chcete vyskúšať jeho ozdravné účinky, už naň nemusíte chodiť do . Dnes speciálně pro čtenářku, která mi právě napsala, že jí tento týden není nejlépe. Tak mě napadlo, že jí i vám napíšu recept na podobné stavy.


Pozor není to čaj, je to chai. Posiluje imunitu, čistí tělo.

Na konvičku budete potřebovat: - hrnky vody celé skořice lžíci čerstvého zázvoru, . Stačí otevřít a budeš v obraze. Tento čaj mi úplně učaroval, jmenuje se Chai Tea Latte a poprvé jsem ho ochutnala v kavárně Starbucks. Od té doby jsem si ho zamilovala a. Poté použijeme našlehané . Pripravte si chutný domáci chai latte , ktorý vás príjemne zahreje vďaka zázvoru a čiernemu koreniu. Teplé mlieko vás upokojí a čierny čaj trošku povzbudí. Ideálny nápoj na chladné či sychravé dni.


Milujem ten pocit, keď prídem domov uzimená a zohrejem sa nejakým fajným nápojom. Na chvíľu sa posadím a vychutnávam. Cez víkend som sa ocitla v kaviarni, kde pracujú zdravotne postihnutý ľudia. Objednala som si čaj latte a bola to naozaj správna voľba.


Na druhý deň som si hneď vyhľadala recept . Poprvé jsem ho ochutnala ve Starbucks, ale domácí je mnohem lepší. V chladném počasí zahřeje, v létě ochladí. K tomuto nápoji mě přivedla zcela náhodou kamarádka, která mu propadla takovým způsobem, že v nejmenovaném brněnském podniku po jejím vstupu do dveří, s úsměvem zvolají: „ Chai latte s sebou?


A nejenže je chai latte opravdu chutným nápojem, ale přináší vašemu organismu některé zdravotní výhody.

Podívejte se s námi na to, jaké výhody to jsou a jak si chai latte připravit. Horký kořeněný nápoj s nádechem orientu – to je chai latte. Napěněné horké mléko v kombinaci s černým čajem a orientálním kořením chutná přímo . Skvěle chutná, zahřeje a jeho zvýšená konzumace s sebou nepřináší výkyvy na váze ani problémy s artikulací. Chai Tee Latte jsem vloni poprvé ochutnala ve Starbucks.


Kombinace exotického koření, černého čaje a našlehaného mléka je prostě skvělá. Tahle jídla zahřejí: Domácí Chaï Latte. Nápoj a dezert v jednom – Chaï Latte, má vše proto, abyste se do něj bezhlavě zamilovali na první ochutnání. Je horký, sladký, jemný, nadýchaný a krásně voňavý po koření.


Zkuste dnes odpolední kávu a sušenky vyměnit za trochu experimentu. Jsem ráda za své kamarádky. Ty nejlepší, příležitostné nebo formální na deset minut čekání na konec porady.


Pořád mě učí novým věcem. Přidat cukr nebo med je nutnost, protože pomáhá rozvinout plnou chuť koření. Může být přidán také do domácí limonády.


Chai Latte (Masala Chai) se tradičně pije teplý a sladký. Počas chladných dní padne dobre moment, kedy môžem s nohami schovanými pod dekou objať oboma rukami obľúbený teplý nápoj. Objavila som ho pred par rokmi v Starbuckse a keďže u nás o ňom nebolo ani chýru ani slychu, chtiac či nechtiac som sa ho .

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.