Caro s mlékem

Dobrý den, může to být tenisový loket. Doporučujeme léčit žlučník. Mačkejte si na levé ruce místo mezi čtvrtou a pátou záprstní kůstkou uprostřed. Při velké bolesti v tom místě hladit.


Užívejte vlaštovičníkovou tinkturu. Zdravím a mám dotaz, zda mohu pít KÁVOVINU ( Caro ) s mlékem ?

Cože je tím zázračným nápojem? Obecně se tento nápoj nazývá kávovinová směs, ale většina z nás ji zná pod marketingovou značkou Caro. Ti starší pak určitě vzpomenou na název cikorka, který zdomácněl při vzniku tohoto nápoje. Za její vznik vděčíme Napoleonovi, přesněji válce mezi Francií a Anglií. Další variantou je cereální nápoj Caro (případně obohacený vlákninou), s mlékem (občas lehce oslazený agávovým sirupem) je to můj favorit ke snídani – základem je opět čekanka, dále jsou zastoupeny ječmen a žito.


Všechny přírodní ingredience se nejprve upraží a poté rozemelou. Chuť: vyvážená hořká chuť s karamelovým podtónem. Jak si rozumí s mlékes mlékem tvoří skvělý pár, není třeba doslazovat.

Tato důležitá rostlina obsahuje látku inulin, který dodává nápoji, mimo jiné, příjemně nasládlou chuť. Tím, že Caro neobsahuje kofein, mohou ho pít i děti předškolního věku, těhotné a kojící ženy, lidé citliví na kofein a obézní lidé. Nestlé Cara, připravený dle návodu s mlékem , dodá dětem až doporučené denní . Je pravda, že pití oblíbené kávy s mlékem zatěžuje náš trávicí systém? Někteří poradci tvrdí, že může způsobovat potíže jako jsou střevní křeče. Já po něm rozhodně nepřibírám.


Já jsem si dávala tak kávy denně,pak jsem pila caro s mlékem. Povídálka příspěvků 06. Do lahvičky dám cca 40ml vařící vody, trochu Cara, ale jen asi třetinu lžičky a malou kostku cukru. Zbytek (do 250ml) doliji mlékem a přihřeji. Když jsem dala Cara víc, nechtěla to pít, musí . Ještě prodávají i porcovanou Meltu, ale ta mi tak nechutná a ani tak pěkně nevoní!


Caro mám taky ráda :wink: Napsat příspěvek. Nutričné hodnoty ďalších tisíc potravín. Vlastní jedálniček pre evidenciu energetického príjmu a výdaju. Suroviny na porci: kávové lžičky cereálního nápoje Caro , ml mléka ml vody, kostky ledu, ml mátového likéru, g čerstvé máty, koktejlová modrá třešeň. Postup: Připravíme si patřičné množství Cara, zalijeme jej studenou vodou a mlékem a pečlivě rozmícháme.


Zahřejte smetanu k bodu varu a odstavte.

Po vychladnutí smíchejte se želatinou a medem a nalijte do misky. Nechte ztuhnout v lednici. Podávejte s rozmačkaným čerstvým ovocem ( jahody, maliny, borůvky), můžete posypat mletými lískovými oříšky nebo použijte Caro.


Nesladím cukrem pouze dolevám mléko. Já piju Vitakávu - to je to samé jako Caro. Také s mlékem (půl na půl), samozřejmě bez cukru.


Mám to v rámci snídaně, občas si dám k sváče se sušenkou a také nezapočítávám. Je to pro mne taková vzpomínka na dětství, protože Vitakávu s mlékem mi dělávala už . Caro s mlékem piju každý den ke snídani. Vyložte formu na cupcaky papírovými košíčky a naplňte těstem do ¾. Pečte v předehřáté troubě na 1stupňů asi minut. Mezitím vyšlehejte máslo a postupně přidávejte moučkový cukr, Caro a vanilkový cukr, dokud nevznikne hladký krém.


Návod k přípravě: CARO Classic: zalijte 1-kávové lžičky (g) směsi Caro 1ml horké vody CARO Macchiato: zalijte 1-kávové lžičky (g) směsi Caro ml vody a doplňte 1ml mléka CARO s mlékezalijte 1-kávové lžičky (g) směsi Caro 1ml horkého mléka. Složení: ječmen, slad z ječmene, čekanka, žito.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.