Samsung plasma nejde obraz

Viditelný obraz je bez jasu a kontrastu. V menu nejsou vidět barvy a vše je šedé. Elektro Bastlirna Forums-viewtopic-Plazma. Samsung plasma moel PS42A417C2 10.


Luksoval jsem okolo televize prach a najednou se mi zbláznil obraz , ale zvuk jde.

Nezmáčknul jsem nic s vysavačem. TV TOSHIBA nejde obraz zvuk a připojení v pořádku toshiba regza. Dobrý den nejde mi Obraz ale zvuk ano Nevím co stín mám dělat.


Zapnul jsem ji, slyším zvuk zvoleného programu, ale nejde obraz , obrazovka ale svítí - tmavě šedě. Dnes náhle za běhu úplně vypadnul obraz (nesvítí vůbec černě, stav obrazovky jako vypnutá) a jde pouze zvuk. Zkoušeli jsme přepojit vstup do jiného scartu a vyzkoušeli různé zařízení pro . Zkuste to také, služba je zdarma.


Pro TV jsem si přijel a na předávacím protokolu byl popis závady: Nejde obraz a zvuk.

Povídám, že zvuk tam šel bez problémů. Opravář vzal tužku a slovo zvuk škrtl. Zákazník si opravu nepřeje. Vráceno bez opravy zpět . LED nesvítí, vůbec nereaguje na ovladač ani ovládací tlačítka. Typické závady televizorů LC LE plazma, diagnostika, zkušenosti autorizovaného servisu.


Tato nabídka od prodejce exBURN byla archivována dne 14. Prohlédněte si podobné aktuální nabídky na Aukru! Moje grafická karta má dva výstupy a stačí jen přepnout na druhý monitor a obraz jde na TV.


Pokud dva výstupy na grafice nemáš, tak by měl stačit HDMI rozbočovač. Here is a video of samsung ph authorized service guy checking my brand new PS51D5plasma. Prodám plazmu samsung PS42B45 malá vada na obrazovce, viz foto, při sledování tv prakticky neviditelná, jinak v perfektním stavu, téměř nehraná. Prodám televizi samsung 1úhlopříčka Hraje zvuk nejde obraz.


LCD a plazma zpravidla nemá žádné čelní sklo, to co prasklo už je přímo panel, proto taky nejde obraz. Vyměnit se samosebou dá, ale ceny panelů se natolik liší že bližší stanovení ceny lze udělat až v servisu. Je totiž nutné to otevřít, zjistit přesný typ panelu a až potom se dá zjistit jeho cena.


Závada - po zapnutí síť vypínačem vyhodila jistič, podruhý taky a potm už jistič drží ale nejde vůbec, ani se nerozsvítí kontrolka.

Máte někdo zkušenosti z. RE: oprava Plasma Panasonic.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.