Lego dort postup

Návod na jednoduchý LEGO dort - Nerdy Nummies. Jednoduché lego kostičky. Nový příspěvek od srettka 4. Snad nebude můj návod na kostky z lega duplicitní.


Snažila jsem se jej zde nalézt, ale nenašla jsem. Popátrala jsem po netu, něco mě inspirovalo, něco jsem zimprovizovala.

Je to jednoduchý návod na kostičky, když nemáme silikonku a nechce . Postup přípravy receptu. Bílky se solí a cukrem ušleháme do pevného sněhu, min. Poté všleháme olej a žloutky a lehce vmícháme mouku smíchanou s kakaem. Těsto nalijeme do vyššího plechu (40xcm)vyloženého na dně pečicím papírem a pečeme minut na 150°C.


Pečeme cca minut dorůžova (dle trouby) a poté necháme dobře prochladnout. KréZ mléka a pudinků uvaříme hustý pudink, který dobře mícháme, až nám zcela vychladne. Teoreticky jednoduché a prakticky dumám,jak to sestavit at je patrný ten počet.

Nejlíp by bylo kostek po nadělat špunty (giggle)ale to by bylo asi nezajímavý a hlavně nízký. Today I made a lego cake! I really enjoy making nerdy themed goodies and decorating them. PRO INSPIRACI LEGO dort.


POTŘEBNÉ PŘÍSADY Mramorový korpus, vanilkovo-pudinkovo-máslový krém, domácí marcipán podle Zdeničky - váha 66kg. POSTUP PŘÍPRAVY Spoustu hodin nad vykrajováním a lepením lego kostiček. ZOBRAZIT POSTUP S VELKÝMI OBRÁZKY . Jak vytvořit kostky Lego z marcipánu. Na lego podložku ze spodní strany jsem vyválela marcipán, sundala z podložky, tím, jsem tam měla již výstupky a pak jsem krájecím kolečkem na pizzu obřízla jen potřebný počet výstupků.


Dělala jsem je spíše ploché, ale. Dodnes děti ´pečou dort ´ podle maminky. Když jsme se synkem domlouvali dort k dnešnímu svátku všech Radomírů, souhlasil s lego dortem, pokud na něm budou i pokémoni. Lego kostky- na sobě, technicky- tvar a tak zvládnu,ale potřebuji rady 1. U nás na plné čáře vyhrává lego. Na jakoukoliv příležitost (vánoce, narozeniny, svátek…) se kupuje lego.


Takže narozeninový dort byl jasný, LEGO. Jenomže jak udělat panáčka?

Kostička je jednoduchá, ale panáček byl složitější, než se na první pohled zdálo. Začneme, ale pěkně od začátku. Explore these ideas and much more! Patrový k prvním narozeninám, medvídek Me to you, Lego ninjago a Triceroptas. Prosím pomôžte mi, veľmi to súri, Ďakujem.


Náš prcek má za dnů narozeniny a přeje si dort naší Nelinku - to je jezevčice. Holky rády panenky, kluci rádi vojáčky a auta. Dnes se zaměříme na tu klučičí tématiku a vyjde nám z toho krásný pancéřový vůz – tank.


Připravíme si dva samostatné korpusy – pro podvozek tanku a pro otočnou věž. Přichystáme si také maskovací vzor z cukrářské modelovací . Mimoň 45- Kč, Mimoňi 1. Dort vojenský, Dort lego.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.