V pračce zůstává voda

Dec V pračce je voda už rozebírají maminky na webu eMimino. Podívejte se na jejich rady a přidejte do diskuze své zkušenosti. Jul Už vím, že je to způsobeno vodou , která zůstává dole pod bubnem, po čase tam hnije a dál si ani nedomýšlím, že se třeba míchá s čistou vodou , ve které se pere.


Máme pračku s vrchním plněním, takže kolikrát musíme otevřít filtr . Feb Pračka - voda v šuplíku na aviváž už rozebírají maminky na webu eMimino.

Feb To, že není voda z pračky vypuštěna, může být způsobeno i jinou závadou, např. V tomto případě pračka zastavuje další pokračování programu, což může být uživatelem vyhodnoceno jako pračka nedokončila program a zůstala v ní voda. Pro správnou identifikaci závady je . Mám naládovanou pračku prádlem a vodou a ta potvora nechce vypouštět.


Podle všeho něco uvízlo v hadici, nebo čerpadle, nebo před čerpadlem. Potřebovala bych tu vodu vycucnout ven, abych tu stávkující potvoru mohla rozebrat a vytáhnout ten špunt. Jun Ahoj holky, tohle se mi stává už u druhé pračky.

U té starší mi voda v přihrádce na aviváž zůstávala vždy. Teď máme novou pračku zn. Indesit a když peru jen na krátký 15ti minutový program, zůstává tam voda.


Na delší programy je normálně prázdná. Sep Teče mi pračka a uvnitř bubnu zůstavá občas voda. Pod pračkou mám skoro vždy vodu , někdy malinko někdy dost, jindy nic.


Nevíte co s tím může být? Něměli jste tento problém taky? Resime s tatou takovy problem s mamincinou prackou , ma ji roky, takze jeste neni stara.


Zacala mit problem s vypoustenim vody behem programu. Zapne pracku, bez jakyhkoli problemu se spusti praci program, ale kdyz dojde na machani, voda se nevypusti (nejde z hadice) i kdyz cerpadlo . May Ahoj, chci vás všechny požádat o radu. To u pračky není tak neobvyklé :lol: ale jde o to, že pračka v pohodě vypere, vodu ohřívá, suší.


Takže praní jako takové o. Ale třeba večer nebo až druhý den . Feb Po vyhodnocení všeho, co jsem s pračkou prováděla za psí kusy, aby už konečně přestala páchnout, smrdět a hnusit mi prádlo, jsem udělala to jediné.

Po odmontování přívodní hadice ( té , co přivádí do pračky pitnou vodu ! ). Podle mě jsou v pračce nějaká tajná zákoutí, kde zůstává voda a ta pak hnije. Ahoj, prosim Vas jak se da vycistit pracka ? Myslim komplet vsechny mozne prutoky vody. Je na to nejaky specialni prostredek? Trochu vody však zpravidla v pračce zbude, proto si připravíme hadr na podlahu pod otvor filtru.


Zatímco dříve byla napuštěná voda vidět v okýnku pračky (s předním plněním) dnes pračka napustí vody jen podstatně méně. Nov Máte radost ze své nové pračky , protože dle štítku vypere až kilo prádla, a přitom ušetří vodu a elektřinu? Pozor na podobné informace výrobců, mohou být zavádějící!


Pračky totiž často spotřebují mnohem více vody , a vám to nikdo neřekne. Víme, na co si dát pozor, abyste se při placení nejen účtu za . Oto, víš co funguje na zápach zatuchliny z pračky ? Mar Rád bych se zeptal proč po vyprání zůstává voda v pračce a prádlo je celé mokré ? Feb Dobrý den, ráda bych se zeptala proč mi pořád zůstává voda v nádržce na aviváž. Pračku mám novou dní, prala jsem 4x, voda zůstala v nádržce již. Nevzhledné a obtížně odstranitelné usazeniny vznikají pří používání tvrdé vody. Na površích zůstávají viditelné skvrny – vodní kámen.


Ten se usazuje v potrubí a může poškodit myčku nádobí nebo jiné zařízení. Nehledě na zvýšenou potřebu elektrické energie, aby spotřebič dosáhl požadované teploty vody. Hedvábí, Syntetika) končí cyklus s vodou v bubnu.


Pračka vypouští vodu před každým cyklem ždímání: k tomu může dojít, když se ucpe vypouštěcí čerpadlo nebo hadice. Z bezpečnostních důvodů zůstávají dvířka zamčená po dobu minut na konci každého cyklu praní (vyjma modelů Indesit Eco time, Prime). Pračku umístěte na pevnou a rovnou podlahu, nejlépe do rohu místnosti.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.