Susenky razitka recept

Sušenky ( razítka tescoma). Posbírala jsem je a vyzkoušela. Razítka (už máme tescomu i tchibo:-)) si s klukama užíváme a budeme vděční za další recepty.


Se všemi těsty se dobře pracovalo. Moc děkuji za skvělý recept !

Zkouším i jiné příchutě - arašídové, datlové, s kousky čokolády. Někdy si říkám, že by den měl mít více hodin, abych pokaždé stihla vše, co si naplánuji. A tak jsem ráda za recepty , jejichž příprava nezabere tolik času. Po hodince těsto rozválím na jemně pomoučněném vále a vyřezávám kolečka o průměru razítka (vykrajovátkem na cukroví). Máslové sušenky dle receptu , který byl přiložen u razítek na sušenky.


Jsou opravdu moc dobré, a proto bych se s vámi ráda podělila o tento recept. Pekla jsem je teď poprvé jako další druh cukroví na Vánoce.

Vše smícháme, připravíme si hladké těsto, které necháme cca hod. Pomocí razítek vytlačíme sušenky , které pečeme na 1st. Varianty sušenek můžou být jakékoli, dle vaší chutě či fantazie.


Kokosové, kakaové, zázvorové, skořicové) - pouze přidáte k těstu danou . Součástí balení je opět původních receptů na sušenková těsta s různými příchutěmi. Příprava sušenek pomocí razítek je snadná a do vykrajování a ražení dekorů se mohou s nadšením pustit i děti. Silikonové dekory jsou uloženy v zásobníku uvnitř razítka , souprava je perfektně . Nechala jsem se inspirovat receptem , který jsem nalezla v kuchařce a samozřejmě ho lehce upravovala a upravovala, až jsem ho přivedla k dokonalosti.


Dlouho hledám recept na sušenky , na kterých zůstane i po upečení viditelná kresba z razítek. Plánujeme dětskou oslavu ve stylu . Z uvedených surovin zpracujeme na vále hladké těsto a zabalené uložíme na hodiny do ledničky. Těsto rozválíme na tloušťku 3-mm.


Vykrajovátkem vykrajujeme kolečka a razítkem otiskneme vzorek. Já jsem ho nedělala úplně přesně, trošku jsem si ho poupravila. Takže já sušenky dělám z těchto ingrediencí.


Ingrediece: 1g hladká celozrnná pšeničné mouka.

Perníčkové sušenky s použitím razítka , jsou pro tento rok u nás „nej“. Razítek je nepřeberné množství a je jen na Vás jaké si vyberete. Podle tohoto receptu peču sušenky pravidelně a všichni jsou nadšení.


Dělám dvojitou dávku a do části těsta dávám citronovou kůru nebo skořici nebo strouhanou čokoládu. Kakaová varianta těsta je také moc dobrá. Na sušenky dávám razítka a vypadají moc krásně. Děkuji za skvělý recept ! Jsou vánoce a tak musíme přihodit také recept na vánoční dobroty. Letos jsem všude možně registrovala různá razítka na sušenky.


Ještě lépe, kdyby sušenky měly nějaký vlastní motiv nebo . Ahoj , neporadí mi někdo nějaký fígl jak mám udelat susenky aby, mi obrázek na susenkach vydržel? Tescomy ( je to celkem jemný vzor)a ráda bych nějaké vyzkoušené recepty. Zkoušeli jsme ty od Tescomy z přibaleného návodu - povedly se, ale těsto bylo poměrně lepivé. Domácí sušenky s jemnou máslovou chutí se perfektně hodí k čaji, ale i ke kávě. Vyzkoušejte jednoduchý recept na toto sladké pečivo.


Udělejte si neděli výjimečnou a provoňte pečením celý dům. Budeme potřebovat: Mísu, váhu, mikrotenovou fólii, váleček, plech, pečící papír, razítka na sušenky , příborový . Podle druhu sušenek zaděláme z uvedených ingrediencí hladké nelepivé těsto. Po odležení v chladu rozválíme z těsta na pomoučněném válu 3-mm silný plát. Absolutně trendy: razítka na sušenky , cukroví a jiné vánoční pečivo.


Vtiskněte svým vánočním sušenkám zcela osobní výraz. S razítky na sušenky je to velmi jednoduché. Razítko můžete otisknout buď na čerstvě vykrojené kousky cukroví, nebo můžete vzít malou kuličku těsta, kterou s pomocí razítka splácnete naplocho. Připravte dětem nebo návštěvě domácí sušenky s originálními motivy!


Díky razítku Tescoma Delícia je snadno ozdobíte a budou vypadat ještě lépe, než ty kupované. Ideální na přípravu sušenek z máslového nebo perníkového těsta. Dekor veselých zvířátek se bude líbit hlavně dětem, které vám s ražením a pečením můžou .

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.