Tehotensky test druha carka velmi slaba

Dělala jsem si těhotenský test , protože menstruace nepřišla. Test vyšel pozitivní, ALE - ta těhotenská čárka je hodně slabá , přítel mi řekl, že dle něj to neplatí, není skoro vidět. Samozřejmě jsem test opakovala, po dnech má stejnou nevýraznou barvu.


Neměly by náhodou čárky sílit? Těhotenský test - druhá čárka zůstává slabá už rozebírají maminky na webu eMimino.

Podívejte se na jejich rady a přidejte do diskuze své zkušenosti. Měla jsem to stejně - nejdřív byla druhá čárka skoro neviditelná, jen takový stín… A bylo to těhu:) Napsat příspěvek. GabrielaKecalka 1příspěvků 19.


Re: Slabý těhotenský test. Osmanka píše: Ahoj, prosím o radu - mám 31. Když jsem si udělala test , byl 2. Každopádně slabá druhá čárka na testu je na začátku těhotenství úplně běžná, jak ti roste těhot.

Takže dnes, pokud si uděláš test , . Mě se na testu ta slabá čárka objevila asi až po 20min. Držím palec ať ti to vyjde! Pokud se menstruace nedostaví, je vhodné test zopakovat s odstupem dvou nebo tří dnů.


Pak je vhodné se vyzbrojit trpělivostí a znovu zopakovat test za několik dní, kdy by již výsledek měl být jasnější. Ahoj holky,moc Vás prosím o radu. S přítelem se pokoušíme o mimi. Ale byla mnohem slabší než ta první.


A tak nevím, co si počít. Ahoj,s Best testem mám podobné zkušenosti. Nejprve se mi ukázala jen jedna čárka , a až po limitu se ukázala druhá. Velmi slabá , ale byla tam. Druhý test dopadl stejně.


Ahojky holky jen se chci zeptat dělala jsem si těhotenský test a druhá čárka se mi oběvila za dlouho a strašně malinko vyditelná jen když se na to podíváte z určitého úhlu a je opravdu. Ahoj, také se mi to stalo - slabá čárka na třech testech, objednala jsem se k lékařce a ta zjistila, že těhotná nejsem.

Teď jsem přiletěla z města s dalším testem a druhá čárka už je vidět úplně. Dobry den, pred dvemi dny se mela dostavit Ms a nedostavila. Jsem velmi nedočkavá , jakjo samoplátce jsem si dnes nechala udělat test HCG z krve , výsledek 0. Hcg tehotensky test a GSmamatest byl ten negativni,takze ted uz se spoleham jen na gsmamatest. Máte prosím někdo zkušenosti se slabší druhou čárkou (cca o polovinu než kontrolní), např.


V minulosti jsem četla, že tento test dělá tzv. Jedna ze zobrazených čárek může být světlejší než druhá. V raných stádiích těhotenství, kdy je hladina těhotenského hormonu nízká, bude čárka v části T . I slabá čárka je čárka ! Někdy je ta vysněná druhá čárka příliš slabá na to, aby se dala považovat za stoprocentně průkaznou.


Na návodech u některých těhotenských testů se dozvíte, že jen „plnohodnotná“ čárka je důkazem těhotenství, ale zkušenosti žen mluví jinak. Věřím tomu, že test může být falešně pozitivní, ale něco málo z vlastní zkušenosti: když jsem těhotná nebyla, byla vždy jen jedna čárka , ta druhá nebyla světlá ani rozmazaná, prostě ŽÁDNÁ! Někdy se může objevit druhá čárka , která je méně znatelná, je slabá , má spíše růžovou barvu (duch). To znamená, že v moči je velmi málo hormonu hCG a měla byste test znova vyzkoušet za dva dny. Pravděpodobně druhá čárka zesílí, což bude znamenat jediné, že jste těhotná.


Na otázku proč se mi stále za sebou dělají slabé čárky ( i ukázala jsem ty testy) mi nedokázal odpovědět.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.