Marcipánové figurky recept

Z téhle hmoty lze dělat cokoli - potahovat dorty, figurky , kytičky. Ohodnoťte recept : Modelovací hmota (falešný marcipán) dobrý na tvoření figurek. Z marcipánu můžete vytvořit nejen oblíbené figurky a cukroví, ale hodí se i na potahování dortů. Podívejte se na recept na pravý marcipán z mandlí a na domácí marcipán ze sušeného mléka.


Hodí se třeba na oblíbené marcipánové brambory či jiné cukroví.

Marcipán bez dřiny hotový za minut. Použitelný na vše,jak na potah dortu tak na figurky. Ještě dodatek pokud marcipán dobře zabalíte do folie a do . Tento recept jsem si udělala pomocí receptů Zdeničky a Arielll, u Zdeničky se mi líbí, že lze marcipán použít jak na figurky tak na potahování, u Arielll že jde s ním krásně potahovat.


Takže od každého receptíku je v mém něco. Recept jsem přizpůsobila na 100g suš. Dělám z něj všechno, kytičky, figurky. Udělejte si doma pravý i falešný marcipán.

Dají se z něj vyrábět nádherné figurky jakýchkoli tvarů a barev. Protože hodně figurkuji, neustále jsem hledala ideální recept na figurky , aby rychle schly, dobře se tvarovaly, probarvovaly a zároveň byly pevné a hladké. Neustálým zkoušením poměru hmot jsem se dopracovala k tomuto receptu, který používám v poslední době vlastně stále.


Hmota vydrží i takovéto . Vodu s máslem vložíme do kastůlku a přivedeme k varu. Přidáme mouku a mícháme tak dlouho, dokud se hmota nezačne oddělovat od stěny. Všechny ingredience smícháme a zpracujeme do hmoty, kterou pečlivě zabalíme do potravinářské fólie, aby neosychala. Poté můžeme s hmotou pracovat - vytvořit si marcipánové figurky. Z jaké hmoty vyrábět figurky už rozebírají maminky na webu eMimino.


Mac1Já používám marcipán (dělám si domácí, okoukala jsem v cukrárně, kde jsem dělávala marcipánové figurky , recept ) na obalování a potahování vánočního cukroví. Fantazii se meze nekladou. Nebo jej nakrájet na kousky do nepečeného kokosového závinu či rolky. Jednoduchá varianta sladké hmoty vhodné nejen na potahování dortů. Z této hmoty jdou vymodelovat i figurky , můžete do ní přimíchat trochu potravinářského barviva a modelovat, co si budete přát a vytvořit tak spoustu krásných dortových dekorací.


Jahodová, meruňková nebo borůvková marmeláda a jahody, meruňky, borůvky. Plus marcipánové figurky - růžičky, kytičky, doma vykrajovaná srdíčka z marcipánové hmoty. Lucko, kamarádka je cukrářka a naučila mně tento recept Moučkový cukr proseješ pečlivě, pak dej do hlubokého talíře kopcem a postupně přidávej studenou vodu a míchej - nejlépe prsty.

Musí ti vzniknout taková táhnoucí se hmota. Když zvedneš prsty z talíře s hmotou tak se musí táhnou jako hustší. Toto budiž stručný návod pro výrobu potahovaného dortu.


Není to postup závazný, každý si dělá dort po svém, takže spíš jde jen o inspiraci. Jen málokomu neučarovaly už v dětství marcipánové figurky a modely, které se přímo rozplývaly na jazyku. Původně se k nám dostaly z Německa, . Pat a Mat a Včielku Maju.


A vies mi prosim poslat recept na salkovy marcipan.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.