Těhotenský test 2 čárky

A mám tam dvě čárky … teď si říkám, že by mohla být chyba a test nemusí být 1 Než jsem si ho udělala, tak mě bolely záda a strašně citlivá prsa mám…Ale brala jsem to jako příznaky, že to mám dostat Tak jsem z toho taková nesvá, . Ahoj, dnes jsem si dělala těhotenský test , jedna čárka je zcela výrazná a druhá pouze lehce viditelná, pouze jak se člověk pořádně podívá…může to být. MS se většinou neotěhotní ;). Není… já teď měla podobné řešení. Po asi týdnu a půl od posledního milováí jsem si dělala dva testy , na jednom byl duch a na druhém nic .

Po dalších pár minutách se ukázala druhá čárka. Jak se tam ta čárka dostane, když tam údajně neni HCG (pokud píšou, že po limitu to neplatí)? To netuším kde se vezme, každopádně já když jsem si dělala test (Mamatest) tak se mi čárka ukázala taky až po limitu a . Takže jakmile je žena opravdu těhotná, je tento hormon zachycen na těhotenském proužku a vykreslí test dvěma čárkami , což znamená pozitivní výsledek, tedy. Těšíte se na miminko a více či méně se trápíte pozorováním sama sebe a hlavně prováděním těhotenských testů?


S každou pouze jednou čárkou je smutek a zklamání větší a větší. Nyní je z toho pětiletý klučina. S přítelem jsme dělali test 21.

Poslední menstruaci jsem měla 16. Předem děkuji za odpověď. Veroniky Ťápalové: Dobrý den, pokud máte na testu čárky , tak i když byla jedna slabší, pravděpodobně jste těhotná. To, že je slabší, může . Asi je to tak, že jste si dneska nebo před několika dny udělala těhotenský test a byly tam dvě čárky.


A máte radost, protože jste se těšila, až na testu ty dvě čárky budou. Z práce odpoledne jsem hned test udělala a čekala. Po časovém limitu mi bylo jasné, že zas blbnu a mám jen předmenstruační příznaky. Hodila test do koše a šla si lehnout. Nevím zda těhotenský test ukazuje správně.


Je možné, že jsem těhotná? Jan Šulc - Gynekolog MUDr. Testy jsou hodně spolehlivé.


Katka (27): „Snažili jsme se o miminko už asi měsíce a tak se stalo takovým mým zvykem, pravidelně o víkendu počůrat vždycky ráno jeden těhotenský test. No a jednou v sobotu překvápko - koukaly na mě dvě čárky. Měli jsme s manželem ve zvyku udělat si vždycky velkou snídani - vajíčka, toasty, müsli, .

Mezi nejnámější značky těhotenských testů patří CLEARBLUE, Baby test, Day For you, hCG, Best- a G-Test Premium 2. Ahoj, chtěla bych se zeptat na vaše zkušenosti s testem BEST 2. V pondělí jsem si dělala test , jelikož jsem byla už 40. Dobry den s mym pritelem mame pohl. Ahojky, chci se zeptat, jestli vám některé vyskočila druhá čárka na těhu testu až po limitu, (vykoukala jsem ji tam po minutách a zvýraznila se až po půl hoďce ( je to spíš slabounký růžový duch)) a jestli jste byla potom stejně těhotná? Nebo nevíte proč čárka po limitu neplatí?


Jednou jsem si dělala test a . Ahojky holky jen se chci zeptat dělala jsem si těhotenský test a druhá čárka se mi oběvila za dlouho a strašně malinko vyditelná jen když se na to podíváte z určitého úhlu a je opravdu slaboulinká. Stalo se to někomu z vás a byla jste opravdu těhotná. Dvě čárky , které se objeví na malém proužku papíru, dokážou změnit náš život, mnohdy jej dokonce obrátí vzhůru nohama.


Dvě čárky , na které se většina žen nedočkavě těší a měsíc co měsíc je netrpělivě vyhlíží…I přesto, že je těhotenský test zakoupený v lékárně pouze orientační zkouškou, je ženami . Je to jenom rozmočením toho papíru, nebo myslíte, že ještě můžu doufat?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.