Těsnící tmel na motory

Trvale plastický těsnící tmel na motory K1(2ml). Veškeré pružné tmelicí a těsnicí aplikace s nároky na odolnost. TECTANE Tmel na motory.


Těsnící tmely a speciální pasty do autoprůmyslu. Speciální tmely na motory určené do vysokých teplot.

Ahoj potřeboval bych nějaký těsnící tmel na kartery, na podzim jsem dělal spojku a nechtěl jsem kupovat nové těsnění tak jsem pomázl těsnění slabou vrstvou tmelu černý Loctite na motory ale buď jsem dal slabou nebo nevím, ale prosně olej vzlíná ven. Mám strach tam dát větší vrstvu abych neucpal . Pokud máš klingerit tak bych ho tam dal a tmel bych tam nedával. Ale pokud tam chceš dát tmel můžeš já ho taky používám. Zatim jsem měl červenej a bílej.


Ten bílej byl lepší že jsem nemusel čekat než trošku zavadne. Vysoce kvalitní silikon, bezpečný pro lambda sondy, palubní počítače, splňuje požadavky výrobců automobilů (O.E.M. – Original Equipment Manufacturer). Nahrazuje tradiční korkové, papírové, filcové, azbestové i gumové těsnění.

Díky receptuře SENSOR SAFE nepoškozuje sondy lambda v moderních automobilech s . Caramba těsnící tmel na motory - če. Oblast použití: CARAMBA Motoren- und Gehäusedichtmasse je jednosložkový, tepelně odolný silikonový tmel na polysiloxanové bázi s recepturou se sesíť. Silikonová těsnicí směs pro vys. Takova lepidla a tmely dneska dela kazda vetsi firma jako Wurth, Loctite, Berner nebo uz zminovany Retech. Ceny jsou u vsech vyrobcu.


Na dobrý cartery je nejlepší mírně naředěný Paulin, pokud si dobře odmastíte bloky motoru , těsní dobře a hlavně se dá dobře odstranit při repasi motoru. Dělám opravu převodovky a mám na výběr ze tří těsnících tmelů ,kterými je možnost hliníkové plochy utěsnit (kov na kov - bez papíru) : Elring Dirko šedý , Loctite 57 Loctite. Obvykle používám tenký proužek Lukoprenu na motory. Za těch 5-minut totiž povrchová vrstva zavadne natolik, že se tmel nechytí na protikus. Jednosložkový acetátový silikonový tmel černé barvy.


Vytvrzuje vulkanizací vzdušné vlhkosti, vytváří trvale pevný, elastický spoj s vysokou tepelnou odolností do 180°C. Těsnění vedení vysokoteplotního potrubí, rozvodů vody, olejových van motorů , převodovek apod. Barva: černá Praktické balení Pressure Pack - aplikace . Dlouhodobě pružná a ohebná silikonová hmota, po vytvrzení se nesmršťuje.


Povrchová vrstva se rychle zatáhne, vozidlo může po cca hod.

Vhodný také pro výrobu náhradních těsnících kroužků. Dobrá odolnost vůču benzínu, naftě, oleji, tuku a mrazu .

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.