Náplň práce sanitářky v lékárně

Pracujete někdo jako sanitářka v lékárně ? Jaký je plat a náplň práce ? Do minulého měsíce jsem pracovala v lékárně a naše sanitářka měla kolem deseti tisíc měsíčně čistého. Nepotřebuješ k tomu žádné zdravotnické vzdělání, může to dělat prakticky kdokoliv. Odbornou způsobilost zdravotnických pracovníků a kvalifikační předpoklady upravují další speciální zákony.


Vyhláška pak upřesňuje konkrétní činnosti ( náplně práce ) jednotlivých zaměstnanců.

Mezi odborné pracovníky lékárny patří lékárník, farmaceutický asistent a sanitář. Jejich náplň práce je rozdělena dle jejich . Jednoduchá odpověď přes Indeed. Zobrazit všechny nabídky práce : Nemocnice Na Homolce - Nabídky práce : Praha 5 . Zdravotničtí pracovníci.


Obě tyto profese můžete vidět uklízet, doplňovat léky do polic, přihrádek. Tyto paní mají většinou základní vzdělání. Paní sanitárka má kurz pro sanitárky ,.

Věřím, že můj popis práce jednotlivých profesí v lékárně pomůže i případným redaktorům MF Dnes, aby přestali psát popletené články! Sanitář provádí pomocné práce a asistenci pacientům v nemocnicích a zdravotnických zařízeních. Aktuální nabídka práce a volná místa pro pozici sanitář v lékárně , dostupné na Úřadu práce České republiky. Vedoucí lékarny či manažer lékárny je vysoce kvalifikovaný pracovník, který ve své práci řídí provoz lékárny a dohlíží na související činnosti.


Uložit - Poslat známým . Mirošov, okres:Rokycany. To máš pravdu ale já takového sanitáře , nebo sanitářku neznám. Náplň práce : Jedná se o práci na lůžkovém oddělení, operačních sálech a . Ti které znám, tak jsou obětaví, empatičtí, pracovití a přesto jsou deptáni nadřízenými a mají nízké platy. I já jsem pracovala v nemocnici jako sanitářka a ikdyž mě práce moc bavila, pacienti mě měli rádi, tak jsem odešla z . Mytí laboratorního nádobí.


Pracovní úvazek 6-hodiny denně. Požadavky: Spolehlivost. Místo výkonu práce: Magistra Lékárna Moráň, Karlovo nám. Nabízíme: Příjemné pracovní prostředí. Ahoj ženy, nevím, zda mi může některá v tomle poradit, ale i přesto se zeptám.


Sanitářek není nikdy dost a odpovídající vzdělání si pak můžeš dle požadavků oddělení doplnit při práci Smile.

Učební osnova odborného modulu OM – Postupy a techniky při zajišťování zdravotní a ošetřovatelské péče. Datum nástupu: možný ihned nebo dohodou.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.