Samsung televize nefunguje obraz

Dobrý den mam problém s televizi. Luksoval jsem okolo televize prach a najednou se mi zbláznil obraz , ale zvuk jde. Nezmáčknul jsem nic s vysavačem. Zajímalo by mě zda nemáte někdo s. Zapnul jsem ji, slyším zvuk zvoleného programu, ale nejde obraz , obrazovka ale svítí - tmavě šedě.


U televize Samsung nejde obraz jen zvuk,má cenu oprava nebo.

Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních dnů neodpověděl. Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku. Nuke - Elektro Bastlirna Forums-viewtopic-TV SAMSUNG LE26A457. Zvuk funguje,podsvícení taky,ale obraz ne. Nezobrazuje s ani MENU ap.


Je to moje první rozebraná placka. Jooo a prosím neposílejte mne do . Prosím Vás o radu ohledně výše uvedeného typu televizoru.

Do nedávna se závada projevovala takto: Po zapnutí zvuk normálě naskočil, ale obraz se objevil až cca po 20minutách. Teď zvuk běží stále bez problémů, ale obraz nenaskočí. Co bych měl zkontrolovat, popřípdě na co se zaměřit? RE: nejde obraz , zvuk ano.


No, autor se nezmiňuje, zda vidí do menu přijímače na obrazovce. Pokud má nějaký starý sráč přijímač jen na scart, tak běžná závada, povytažený scart(na jedné straně) buď v TV či přijímači. Pak zvuk jde a obraz ne. LG vložit moji zkušenost.


Nic není vymyšleno, vše je pravda, jako že mám obě nohy a ruce. Naše asi let stará LG 42palců plazma přestala hrát, tedy přestal obraz , zvuk šel, přepínání a všechno fungovalo. Před dvěma roky jsme měli tuto TV v opravě, kde nám . K sousedům to moc nevezmu, jelikož tady mají všichni kabelovku a já potřebuju český programy.


Máme Samsung za 4eur. Pro obsluhu chytrých aplikací (u některých však nefunguje ) raději sáhnete po „ chytrém“ ovladači, který má i funkci „virtuálního ukazovátka“. Televize na kabelovku normálně hraje. Kabel připojte do konektorů označených jako Digital audio out (optical) na TV a Digital audio in (optical) na domácím kině. POZOR: Kabel přenáší z TV do domácího kina POUZE zvuk, nikoli obraz.


Screenmirroring aneb zrcadlení obrazovky.

Zobrazit displej Vašeho mobilního telefonu nebo tabletu na velké úhlopříčce Samsung SmartTV je hračka s funkcí Screen Mirroring. Poptávka: oprava televize Samsung v Jihlavě, nefunguje obraz - již před vámi poptával zákazník na AAApoptávka. Zkuste to také, služba je zdarma. Se Skylink Live TV nyní můžete sledovat oblíbené pořady také na dalších zařízeních (PC, tabletu či chytrém telefonu) a to kdekoliv a kdykoliv.


Petr Stránský, který chtěl. Dnes jsem naladil na 28.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.