Nájezdy pod auto

Pro profesionální použití. Hledáte auto na najezdova rampa? U každého zboží si můžete zjistit i jeho dostupnost nebo třeba porovnat ceny a ušetřit.


Brzděný AUTOpřepravník WIOLA se zárukou roky za výprodejovou cenu! Nájezd pod auto pozink nebo lak.

Dostupnost: Dostupnost na dotaz. Pokud musíte pod auto , zajistěte bezpodmínečně jeho stabilní stání! Inzerce - najezdy pod auto , inzeráty.


Prostorný dům o velikosti místností pro bydlení i podnikání km jižně od Prahy. Kousek fošny stojné části a pod ní umístěných trámků jsem seřízl, aby nájezdová fošna dobře dolehla na kraj stojné části. Zhruba do prostředka nájezdové fošny jsem přibil ještě podpěrný trámek, který má jednu stranu také seříznutou pod úhlem, aby na zemi . Ahoj všem, chci se zeptat, jaké máte zkušenosti s nájezdy pod auto ? Momentálně hondu nemám, ale chci si koupit nějaké nájezdové rampy, které budou vhodné i pro nižší auta, proto by mě zajímalo, na jaký nájezdový úhel jde najet s vašimi hondani?

Přípustná šířka pneumatiky: 205mm. Nabízíme nájezdy Čelní hrana může být prodloužena nebo zkosena pod libovolným úhlem, aby se docílilo jednoduššího nájezdu. Podpěry a nájezdové rampy pro auto. Tato nabídka od prodejce koublis byla archivována dne 07. Tento předmět byl vydražen v aukci a prodán za cenu 46Kč.


Prohlédněte si podobné aktuální nabídky na Aukru! Potřebujete-li něco těžkého převézt? Pak budete potřebovat nájezdy na podvalník, které vám usnadní práci. V naší nabídce naleznete ocelové nájezdy , hliníkové nájezdy nebo nájezdy pro motorky. Viděli jste někde oficiálně na prodej nové nájezdy pod auto ? Kamarád má udělané nájezdy do výšky cca půl metru, takže je pod autem luxusní prostor na manipul.


Varování: při výběru rampy si dejte pozor na její nosnost. Na internetu se objevují rampy do tun, ale nosnost jedné je pouze 500kg. To znamená, že na dvě rampy může . K podvozku svého vozu se dostanete snadno.


Stabilní ocelová konstrukce a potřebná certifikace.

Rozměry rampy jsou 830×310×2mm. Mám něco za způsob té hydraulické pumpy pod kola, ale v pevném provedení ze dřeva s prkennými nájezdy. Jde to odnést, zvednu si předek nebo zadek auta, podle toho kde dělám a zvednu si auto v garáži nebo venku na dvoře. Měním na tom převodovku, výfuk i natírám podvozek.


Vzhledem k tomu, že si na autě dělám vše sám, zvažuji nějakou lepší variantu zvedáku nebo nájezdů pro auto. Ty levné hevery (klasické pumpovací hydraulické na kolečkách) Jsou dobré tak leda na výměnu kola. Pod autem je málo místa a stabilita . Rampa je vhodná pro osobní auta a menší dodávky, nájezd pro pneumatiky max.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.