Vibrační pračka na nábojnice

Leštička LNL Hornady, ultrazvuková, 220V - Na skladě. Utrazvuková čistička Hornady Lock-N-Load Sonic Cleaner 2L Nový Sonic. VIBRAČNÍ PRAČKA NÁBOJNIC FRANKFORD ARSENAL QUICK-N-EZ.


Velmi oblíbená a kvalitní pračka pro suché praní nábojnic Frankford Arsenal Quick-N- EZ, nyní za akční cenu. Kapacita 6nábojnic ráže 9mm - 3nábojnic ráže.

Tip: Doporučujeme společn. Praní nábojnic je činnost, při které čistíme vystřelené nábojnice. Existuje více druhů praní nábojnic.


Každá z těchto metod má své klady, ale i zápory. Při suchém praní používáme nejčastěji vibrační pračku naplněnou abrazivním materiálem. Jako abrazivní materiál běžně . Dostupnost: Na objednávku.


To mě připomělo vtip: jablka z Černobylu jsou nezávadná, ale ohryzek musíte zakopat nejméně deset metrů hluboko.

Já čistím v omílacím bubnu se skořápkama ořechů. Následně nábojnice opláchnu v benzínu. V bubnu je nechám asi hodinu až dvě. P: Dillon RL550-B kompletní vybavení pro. Od té doby co jsem pořídil vibrační pračku se tluču do hlavy jak jen jsem mohl prát nábojnice namokro, je to úplně o něčem jiným.


Spousta lidí hledá lacinší varianty, používá ultrazvukový pračky z OBI, ale všechno jsou to řešení nanic. Stejně všichni skončí u vibračky, protože je to nejlepší a nejpohodlnější. Urcite je vibracni pracka lepsi, ta ultrazvukova nebyla primarne urcena na nabojnice , ja jen k tomu par korun prihodil a pouzivam ji na ne. Ocet pouzivam, protoze vycisti.


Doposud jsem používal mokré praní nábojnic. Náplně: ▫ Kukuřičná nebo ořechová drť. Abrazivum ( Sitol…) ▫ Keramická tělíska. Do UZV pračky se používá čistící koncentrát . DELUXE elektromagnetická čistička ( pračka ). EXLUSIVE elektromagnetická čistička ( pračka ). Vibrační pračka na nábojnice Hornady, M- pro 220V.


Přidat do seznamu přání.

Popis Recenze (0) Podobné zboží (8). Pračka na nábojnice - Webforum. Myslel som, ze by som poukladal nabojnice do plastovych krabiciek co ich je plna rit na strelniciach a sup snimi do mycky.


A tedy velmi ekonomického praní velkého množství nábojnic , které by bylo při spotřebě čistícího média vibrační pračky příliš drahé. Prodám sadu vibrační pračky nábojnic , separátoru a lahvičky leštícího média ( trochu chybí). Vše značky Frankford Arsenal.


Velmi jednoduchou pračku jsem si udělal z vibrační brusky. Použil jsem tu nejlevnější o výkonu 1W, upevňuji ji za držadlo, brusnou plochou nahoru. Na brusnou plochu jsem místo brusného papíru přišrouboval plastovou nádobu s víkem a doprostřed dna nádoby jsem upevnil nastojato trubku o průměru .

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.