Háčkované prostírání návod

V dnešním článku najdete návod zdarma na háčkované prostírání. Háčkování je jednoduché, není potřeba znát složité vzory a tak jej zvládne i začátečník. Ilustrační obrázky jsou převzaté ze stránky s originálním textem návodu , na kterou vede odkaz příspěvku.


Nemohu nést odpovědnost za správnost či úplnost návodů na stránkách, na které Katalog odkazuje. Návod na háčkované podložky pod hrnečky a skleničky.

Přesná velikost závisí na použité přízi a velikosti háčku. Model je tvořený z příze Camilla (zn. Madame Tricote Paris) háčkem č. The image courtesy of Dagmar B. První návod připravený pro začátečnice na jednoduchá kolečka. Druhý návod je na dečku růžovou, . Skvělý a jednoduchý návod na uháčkování prostírky , chcete-li podšálku, který se hodí do každé domácnosti. Kdykoliv si budete chystat šálek čaje nebo kávy, můžete jej s radostí použít.


Návod je opravdu snadný a zvládnou jej i úplní začátečníci.

Zkratky: ŘO – řetízkové oko. Ještě jsem nezkoušela, tak jestli se do toho některá pustíte, tak pošlete fotečky budu se těšit :D Moc děkuji . Háčkované krajkové prostírání , dečka, ubrousek. ZOBRAZIT POSTUP S VELKÝMI OBRÁZKY . Pro všechny,které se nedokázaly poprat s nákresem na hvězdu z minulého článku tady mám návod na jednoduchou prostírku háčkovanou ze. Tam se střídají barvičky :-).


This Pin was discovered by Prošikulky. Discover (and save) your own Pins on Pinterest. Krásná ozdoba na Vaše výrobky. Nějaký ten pátek mně v mailu ležel návod na prostírku, na kterou jsem narazila na webu mimibazar.


Autorka příspěvku, Denisa, byla tak. Stačí otevřít a budeš v obraze. Opravdu jednoduchý pejsek. Návody na háčkování hraček - 1 originální. Verunčin nový komplet ala next.


Dále nabízíme jiné háčkované zboží: šátky, deky, prostírky , dekorace, šperky, tašky a podobně.

Ze stejného materiálu jako jsou polštářky jsem do obýváku uháčkovala prostírání na stůl. A zde je návod , podle kterého můžete háčkovat velikost jakou chcete. Byla tak hodná, že mi na mail poslala svůj návod.


Já si totiž návody neumím vymýšlet :o). Jako první sadu prostírání o čtyřech kusech jsem háčkovala pro svou kamarádku k narozeninám a vybrala jsem přírodní barvy. V následující DROPS video-ukázce uvidíte, jak uháčkovat hlavu, uši, oči a pusu netopýra - prostírky.


PAMATUJTE, že potřebujete znát celý psaný návod. The video above can be used in the following patterns.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.