Tv sharp nejde zapnout

Dobrý den, TV LCD Prestigiou 32palců přestala s ničeho nic fungovat. Zhasla a svítí pouze standby dioda. Pokud tv zapnu , dioda začne pouze blikat a nic se neděje.


TV je stará asi roku - jedná se. Televize thomson nejde zapnout co delat ! TV Thomson MH1pres eshop , privezli ho Toptransem (na vyklepany Avii - brutalni) hodinu pockam kvuli teplote.

Prosím o info - televizi mám 3týdny a objevil jsem, že po cca vypnutích a zapnutích ovladačem jí nemůžu ovladačem zapnout. Po zapnuti televize ovladacem rozsviti se zelena kontrolka. Nejaky Petr uz podobny proble zde. Zdravím, mám doma tři dni televizor SHARP LC-40LE542E. Včera jsem ho vybalil, přidělal na držák, zapojil a chtěl jsem naladit kanály.


Pokoušel jsem se jí znovu zapnout , ale marně. Jinak tady nejsme věštci. Pokud se nerozsvítí signální le že je TV zapnuta, tak se jedná nejspíše o poruchu zdroje.

Jakožto majitel Sharp AQUOS LC-37D44E BK zakládám obecnou diskuzi týkající se výhradně řady AQUOS bez ohledu na třídu či velikost obrazovky. Pište jak jste spokojeni s obrazem,zvukem,ovládáním,designem a celkově s touto řadou a značkou Sharp v oblasti LCD TV. Začnu u sebe,mohu jen a jen . Philips TV - nezapne sa - len blika dioda. LG smart led 3D a nejde mě zapnout pouze se rosvítí to dole logo a při zapnutí se jenom ztlumý a to je všechno a stalo se mě to přesně.


Vadné, na díly nebo opravu, bez. Mám následující závadu LCD televizoru Sharp LC-32D44E-BK. Po vteřinách, kdy by se asi měly rozsvítit výbojky, televizor vypne do STBY, tj.


Elektro Bastlirna Forums-viewtopic-LG. Vše jinak na ní funguje, jak má - kabely jsou nadoraz, svítí diodka (tudíž TV funguje), jen nejde zapnout ovladačem. LED zčervená, relé vypne . Je stejně starý jako TV , nikdy nebyl měněný. Jsou v něm ale nové baterie.


Je nějaká možnost, jak TV zapnout i bez ovladače? Poptávka: oprava televizoru Sharp , nejde zapnout , hned se vypíná - již před vámi poptával zákazník na AAApoptávka. Zkuste to také, služba je zdarma.


Kč , Olomouc TV ORAVA 51cm Starší, ale plně funkční TV OVP, uhl. Je nutný STB nebo připoojení k KT.

Nejde zapnout jenom cvakne relatko a začne blíkat di. Co dělat, když Apple TV nejde zapnout anebo nefunguje obraz nebo zvuk. V zemích a oblastech s podporou Siri se tento ovladač nazývá Siri Remote.


Všude jinde se mu říká Apple TV Remote. Mohla vyhořet když eon nahodil znovu po min proud?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.