Bananovy chlebicek

Vláčný, nepříliš sladký a rychle upečený chlebíček , to je ten nejlepší piknikový dezert. Banana bread nebo-li banánový chlebíček je jeden z nenáročných a rychlých receptů, na kterých se nemůže téměř nic pokazit. Navíc při jeho přípravě spotřebujete přezrálé banány, které se občas podaří doma.


Banány dejte do mělké misky a rozmačkejte je vidličkou. Už dlouho jsem přemýšlela o tom, že upeču Banana bread.

Ale nikdy jsem se k tomu nerozhoupala. Nejprve jsem se vymlouvala, že nemám formu. Když jsem jí dostala od mamky, tak jsem hledala jiné a jiné výmluvy. Možná proto, že suché buchty a koláče . Dec A černé banány znamenají jen jedno: banánový chlebíček ! Zužitkujete zapomenuté přezrálé banány, které si přímo říkají o použití k pečení , a oceníte jeho lahodnou, voňavou chuť a jednoduchou a . Mých pět spolubydlících mužů na mě občas s podivem pohlíží, jako třeba v případě přezrálých banánů, prý kdo že je tam nechává hnít.


Nutno říct, že nehnily, byly prostě jen hodně hnědé, schválně jsem je nechávala vyzrát.

A jak to pak bylo dobré. Změklý tuk utřeme s cukry a žloutky do pěny. Přidáme rozmačkané banány, mléko, rum, kokos, čokoládu a mouku s práškem do pečiva.


Máslo s cukrem utřeme, přidáme za stálého míchání vejce. Banány rozmačkáme vidličkou a společně s kůrou a šťávou přidáme do vaječné pěny. Pak už ho totiž budete péct znovu a znovu! Nov Zkuste tyto recepty na banánový chléb.


Jsou bohaté na vlákninu a bílkoviny. Poslouží jako netradiční a syté snídaně, které vás nabijí energií na celý den! Sladký dezert a ideální způsob zpracování přezrálých banánů. Milujete snídaně a nedokážete si bez nich představit začátek dne?


Vyzkoušejte recept na banánový chlebíček z nové snídaňové kuchařky Bjukitchen. Po první a velmi úspěšné kuchařce Bjukitchen vydává autorka Bára Karpíšková pokračování - tentokrát ale s neobyčejnou snídaňovou . Je to velmi jednoduché, chuťově výborné a značně variabilní - do mísy můžete po pejskokočičkovsku naházet téměř cokoli a pokud j. Mar Zdravý banánový chlebíček. Poznali jsme se už skoro před lety, na jedné venkovní diskotéce.


Banánový chlebíček (muffiny či bábovka, těsto je pořád stejné) byla jedna z prvních (vegan) věcí, kterou jsem se naučila péct.

To jsem ještě bývala párty žena v leopardím tílečku. A tam mě pozval na pivo. Dohromady jsme se dali ale až o rok později. Sep Užíváte si s vaším klukem snídaně v posteli? Dnes jsme si tedy připravili pochoutku přímo pro vás.


Tento zdravý, bezlepkový, veganský, banánový chlebíček musíte ochutnat! Aug Recept na výborný banánový chleba se vždycky hodí. Někdy mám pocit, že si snad přeji, aby banány rychle dozrály a zhnědly. Hypnotizuji je na kuchyňské lince a jen co začnou mít hnědé tečky, .

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.