Aeg myčka chyba 10

Dobry den, na mycce Bosch SMV69U70EU se nam zobrazuje na konci myti chyba E10. Domluvil jsem opravu do . Chybové kódy AEG , Electrolux. E1 Žádný přívod vody k pračce vodovodní kohoutek, filtr ( obrazovka), čisté.


Maminky,kdo máte doma myčku AEG ,nevíte některá, co znamená,když bliká chyba 30.

Do dneška jsem znala jen chybu ,když máme nízký tlak vody. Jak je můj spotřebič starý? Kde naleznu uživatelskou příručku? Na koho se mám obrátit s opravou? Co znamenají symboly na mém spotřebiči?


Odpovědi na své dotazy naleznete zde. Všechno co se týče vody odtok i přivod jsem zkontroloval a zkoušel jsem trochu vody nalet ručně a myčka vodu vypustila,takže jen nenapouští.

Ukazuje chybu ia i10. Co ještě zkontrolovat,nevyznate se někdo v tom. AEG Favorit myčka - nevypouští vodu. No a voda zůstala samozřejmě uvnitř stát.


Zkusila jsem podle návodu vše, co by . Vadna byla ta hadice s aquastopem tj selenoidem u kohoutku. Zatim jsem vyresil tak ze jsem koupil . Weitere Ergebnisse von list. Registrovaný kidouš, 24.


Myčka AEG hlásí chybu i- poradna. Kuchyň, odpověď (4zobrazení). Nemáte někdo s touto chybou zkušenost? Komunikační chyba elektroniky motoru. Nevím, jestli jde o stejný kó ale 2x jsem měla stejnou příhodu, tj.


V prvním případě se tam dostala tak, že známí, co byli u nás doma,.

Včera nám vyskočila chyba 30. Je to vyplavení, to znamená, že na spodku myčky je voda. Je potřeba vodu z prohlubně odsát a pak zjistit proč . Umytí meandru je samozřejmě důležíté,. Po zpětné montáži mi to hlásilo chybu přívodu vody (blikají LED programu a LED mytí). V návodu píší zkontroluj hadici, vstupní filtr a. Po zapnutí jakéhokoliv programu začne jako první běžet vypouštěcí čerpadlo zhruba 2minuty pak přestane na 3vteřiny opět sepne a beží 2minuty a pak se na displeji ukáže chybový kod 20.


Celou myčku jsem již měl rozebranou . Dobrý den, mám myčku AEG intensiv aa v záruce. Před třemi týdny myčka nahlásila chybu ´u které jsem v návodu našla, že mám volat servisní středisko. Jak dlouho mám ještě čekat . V následujícím příkladu závady na myčce AEG při chybové hlášce neboli aktivování.


Beze skvrn díky přirozenému sušení Technologie AirDry díky cirkulaci.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.