Myčka špatně myje sklo

Vytahujete z myčky nádobí skoro stejně špinavé, jako když jste ho tam dali? Možná do ní dáváte nádobí, které do myčky nepatří. Nebo děláte chybu při dávkování soli či leštidla. Poradíme vám, jak na to! Vybledlé dekory – nádobí není vhodné pro mytí v myčce.


Někdy je na vině ucpaný filtr.

BOSCH a už od novoty nám neumyje skoro žádní sklo , aby na něm nezůstaly jakoby zaschlé zbytky jídla. Matný povlak na všem nádobí může poukazovat na špinavou myčku. Jsou to takové malé tečky a. Tak jsme volali opraváře BOSCH, 7Kč za minut, ale z myčky se dá sundat celý bok a tam je ještě jeden přepad či filtr nebo jak se to udělátko jmenuje a ten . Se starou myčkou mi to trvalo rok, než jsem přišla na to, jak s ní zacházet a stejně i tak jsem měla tak třetinu nádobí umytou špatně , stále matnělo sklo atd.


My jsme na myčku kvůli špatnému mytí volali i opraváře. Nádobí by se nemělo vzájemně dotýkat, nedávejte sklo dohromady do košům, používejte vhodné programy na skleničky. Možné příčiny a řešení: Sklenice nejsou vhodné k mytí v myčce ( porcelán) . Křišťál a porcelán: zvolte program pro sklo , jelikož příliš vysoké teploty mytí nebo oplachování mohou způsobit blednutí barev a poškození nádob.

Ověřte si, že všechno nádobí je vhodné pro umývání v myčce. Skleněné vybavení: použijte pouze odolné kuchyňské sklo. Opakované mytí může způsobit, . Máme kvalitní sklenice na víno, ručně foukané, křišťálové sklenice na vodu a nikdy by mě nenapadlo je dát do myčky.


Víno piju skoro každý den sklenku, umytí a vyleštění je záležitost na 30vteřin. Zničené skleničky, šedé, matné. Někde jsem vyčetla, že takhle hnusný je levný sklo , obyčejný skleničky, ale já mám i pár nových, kvalitních skleniček, a ty jsou taky tak šedivý. Mám kuchyń po našich a je tam mrňavá myčka , která myje úplně na ho.


Na nádobí mně zanechává fleky a zbytky jídla,nádobí po umytí můžu vzít a přemýt ručně. Používám čističe,leštidla,sůl od Calgonitu a stejně nic,i když ji tam dám čistič - vyzkoušela jsem více značek,stejně nádobí je hrozné. Nemáte některá zkušenost, co s ní? Ahoj, tak opět se mi vláda nad domácností vymkla z rukou. Doplňovala jsem do myčky sůl a tom letu jsem zapomněla zašroubovat víčko, takže jsem asi dvě mytí myla s otevřeným.


Překvapuje mě, jak špatně myje , talíře jsou většinou zespodu hodně upatlané, a taktéž skleničky - dám tam skleničky třeba od šťávy a vyndám je …. Začalo se mi ničit sklo z myčky , má na sobě bílé fleky, které nejdou vyčistit, ani horkou vodou, práškem, vyčistila jsem filtr, trysky, změnila tablety - předtím . Otázky, které Vám pomohou určit, zda má Vaše myčka závadu. Na konci mycího cyklu otevřete myčku pro odpuštění páry a po chvilce ji opět zavřete. Nádobí jako sklo , porcelán, příbory, nerez hrnce apod.


Jako kdyby byly polité špinavou vodou z kaluže a vysušeno.

Najděte více informací a tipů pro maximální využití výhod Vaší myčky. Zásady správného mytí v myčce. Ujistěte se, že všechny kusy nádobí lze mýt v myčce , abyste předešli jejich poškození.


Před vložením do myčky odstraňte z nádobí zbytky jídla, které by mohly ucpat odpad. Pravidelně čistěte filtr i otočná ramena myčky. Jednou za čas pouštějte samočisticí program, pokud jej vaše myčka. Pro mytí skla výrobci doporučují takzvané šetrné či jemné programy s teplotou do 4 případně °C. Nemusíme se bát, že by nádobí zůstalo mastné.


Přípravky s enzymy, které se v. Jakmile začneme mít pocit, že myčka špatně myje , můžeme se téměř vsadit, že důvodem je zanesení myčky. Zvlášť nebezpečné jsou pro . Nepoužívejte mycí prostředky určené pro ruční mytí nádobí. Doporučujeme používat produkty navržené speciálně pro tuto myčku. Při zakládání zásobníků dbejte na to, abyste tyto produkty nezaměnili – mohlo by to způsobit špatné fungování či poškození myčky.


Nemíchejte jednotlivé mycí prostředky . Tento spotřebič nemají používat osoby (včetně dětí) se. Některé typy těchto detergentů mohou také obsahovat speciální oplachové chemikálie, například ochranné látky na sklo či nerez. Víceúčelové detergenty jsou běžně k. Test: Proč myčka nádobí nejen myje , ale i poškozuje.


Proto skleničky myjte při teplotách do °C, při krátkých. Sklu v myčce škodí i příliš silné mycí prostředky nebo špatná funkce filtru soli.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.