Těsto na cake pops

Rozhodla jsem se pro tyto již osvědčené banánové muffiny s čokoládou a CAKE POPS. Na takovéto oslavy jsou totiž skvělé, padnou dětem akorát do ručičky a díky jejich barevnosti ihned zaujmou. Jsou to vlastně taková lízátka s těstem obaleným v čokoládě a pak různě dozdobeným . Cake pops - pečená lízátka.


Dortová lízátka cake pops podle APETIT online.

Těsto rovnoměrně rozprostřete stěrkou do formy a pečte asi minut dozlatova a tak, aby špejle zapíchnutá do středu korpusu vyšla suchá. Odváženou čokoládu na ganache dejte do misky. Smetanu přiveďte k varu, nalijte ji na . Vypadají jako lízátka, ale nejsou to lízátka. Děti z nich jsou ovšem úplně stejně nadšené!


Poslední dobou jsou velmi módní, proslavila je Bakerella, která je má úžasně . Nejdříve si dáme mouku, cukr, prášek do pečiva, šlehačku a vejce do mixeru a vše řádně zamícháme.

Pokud je těsto hodně husté je možné jej zředit. Já jsem měla těsto na cake pops připravené už nějaký ten pátek, ale nemohla jsem je udělat vždy ze stejného důvodu. Tedy měla, ale vždy jen velmi krátce. Nevím, a ani nechci vědět, kolik čokolády jsem ztratila, zapomněla u kasy, omylem vyhodila, (čti snědla) během posledního . Do rozehřátého přístroje na cake pops klademe kopečky směsi, můžeme ještě přidat kousek jahody či čokolády.


Přiklopíme a pečeme asi čtyři minuty. Minidortíky na špejli nebo dortová lízátka. Záleží jen na formě zdobení. O svůj vymazlený recept se s námi podělily cukrářky ze SweetDots. A musím říct, že druhá varianta byla určitě lepší – k těstu se chuť bílé čokolády hodila víc a asi i pro děti byla tahle verze příjemnější.


Jestli se ptáte, zda se dají cake - pops udělat bez formy, tak rozhodně. Já jsem naopak měla zprvu problém nalézt recept pro formovou variantu, protože všude byly recepty na . Odpoledne jsem udělala s dětmi první dávku. V přístroji je důlků na kuliček dortových lízátek. Myslím, že jsem udělala z jednoho těsta kuliček (tedy várky - nebo 4?).


Teď si nejsem úplně jistá… Rodinka je jedla jen . Pátrala jsem na netu po receptech přímo určených pro cake pops maker a našla pouze ten, co je přiložen u přístroje z Tchiba v jedné diskuzi.

A pak jsem našla radu jedné moudré paní, že jde také . Přímo v mém návodu se píše, že lze použít jakékoliv těsto na malé dortíky, pochopila jsem, že na cupcakes. Upečené těsto necháme úplně vychladnout, tvrdé okraje odstraníme nožem. Hotové cake pops zapíchneme do do pevného místa (např. do sklenice s cukrem) a necháme ztuhnout. Pečicí formu jakéhokoli tvaru vyložíme pečicím papírem, těsto do ní nalijeme a pečeme v rozehřáté troubě až minut na 1°C. Jako první krok všechny piškoty rozmixujte na jemný prášek.


Teď smíchejte Nutelu a Mascarpone. Vzniklou směs smíchejte s piškoty. Přidáme jogurt, zchladlou směs a mouku smíchanou s kypřicím práškem, sodou a kokosem a krátce na středním stupni vymícháme dohladka. I cannot tell you the exact time you will nee but lets say you will need approx. Těsto naneseme na vymazaný a moukou vysypaný plech a . Nyní bude potřeba připevnit špejle.


Z čokolády odeberte malý díl a rozpusťte ji. Konec špejle namočte v čokoládě, zapíchněte do kuličky těsta a poté vraťte na tác. Tyčka namočená v čokoládě bude v těstě lépe držet. Je to důležitý krok, a proto ho nevynechejte. Připravené cake pops dejte na půl hodiny do mrazáku.


Na úvod je třeba říct, že k výrobě těchto lízátek budeme potřebovat speciální formu cake pops , která je už ale v dnešní době lehce k sehnání a její využití určitě poté nezklame. Co se těsta týče, můžeme použít jakékoliv naše oblíbené bábovkové . Originální receptura na cake pops však vychází z upečeného dortového těsta , které se rozdrobí a smísí s dalšími ingrediencemi. Výsledkem je hladké, pevné těsto , které se poté tvaruje pomocí speciálních lisů nebo tvarovacích kleští. Právě tvarovací kleště jsem se rozhodla otestovat.


Nakonec vmíchejte mascarpone a ze směsi vypracujte těsto , které se nelepí. Vyhledala jsem si několik receptů, ale všechny mi přišly dost zdlouhavé a nebo se lízátka musela zapékat ve speciálním přístroji na cake pops , který. Já dělala z rozdrobeného . Z těsta ihned vytvarujte kuličky a nechte je dobře vychladnout v lednici. Jinak dělám často podle Bakerelly. V míse vyšleháme elektrickým ručním šlehačem na nejvyšším stupni vejce s cukrem a vanilínovým cukrem do pěny.


Ná závěr vás pak čeká ještě bonus v podobě dalšího receptu.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.