Když se netočí buben u pračky

Mar Dobrý den, mam pračku whirpool a mám ten problém, že se mi netoci buben , ale motor jede. Koukal jsem se na klínový řemen a ten je v pořádku, ale při otočením kola který vede řemen se buben netočí. Je nějaký způsob jak to opravit doma, abych to nemusel vozit zbytečně někam do . Co dělat, když nová pračka vrčí?


Mar Výměna uhlíků na motoru u pračky AEG Mar Porucha pračky INDESIT WITE 1Mar Vibrace při odstřeďování pračky.

Netočí se buben u pračky - Poradte. Sic jsem pračku nikdy neotvíral ale nebál bych se toho. Od pána, od kterého jsem to kupoval jsem se nedoslechl toho co jsem chtěl, spíš arogantnosti, to víte, když už máte . Feb Při podrobném pozorování to vypadá, že se netočí buben a při cyklu ždímání jen čerpadlo vyčerpává vodu a jinak nic.


Zkoušeli jsme to v pozici, kdy má pračka ždímat a když už se tomu pomohlo a točilo se to, tak dost pomalu, řekla bych že i pomaleji, než by mělo při praní natož při ždímání. Nov Mnohdy až teprve tehdy, když se porouchá pračka , uvědomíme si její cenu. Prát v ruce, jsem už odvykli.


Feb Řemen je v pořádku, pračka napouští i vypouští, ale neběží motor, netočí se buben.

Pokud budou uhliky dobré, zkontrolujte multimetrem jetli když pustíte pračku jde k motoru proud. Tato vada nastává ve chvíli, kdy je poškozen řemen, motor, chyba však může být v systému jako takovém. Jan Poškozené, chcete-li „chycené“ ložisko poznáte podle toho, že pračka během ždímání takzvaně hučí. Když odklopíte těsnící gumu (nesnažte se sundat) uvidíte okraj plastové vany, ve které je nerezový buben uložen.


Pračka napouští i vypouští vodu, ale netočí se. Co mám dělat, když se buben pračky netočí ? Pokud se buben v pračce netočí , je zde více možností. Pokud ano, je to možná způsobeno tím, že jste zatím neodstranili pojistný prvek pro přepravu. Pračku jsem z pola vyprázdnila tak nevím zda to je tím ,ale když jí zapnu ,tak se lehce rozhoupe buben. To že pračka nepere je jen to, že se netočí buben , nebo to nedělá vůbec nic?


Nozas tak stará není :) A v případě, že by nebyla jiná možnost opravy a sehnání potřebného, teamu susersouseda se napíše že zakázku nebylo možné z tohoto důvodu realizovat a vrátí Vám peníze v plné výši :) Luboš V. D :D :D Ano, taky mi bylo divné že jsou dvě stejné opravy souběžně na jednom místě :D :D : . Vymena na dvirek pracky pojistky zavreni kdyz se pere. Při tom by se měl taky začít točit buben , ale to se neděje. Navolený program běží a nevypisuje žádnou poruchu. Program zruším, abych odblokoval dveře a vypustil načerpanou vodu vytažením ze zásuvky.


Když dám vypouštěcí hadici na zem, voda sama vyteče.

Do naší opravny jsme tento týden obdrželi dva programátory pračky (řídící elektronickou jednotku). Normálně rukou jde s bubnem hravě otáčet- takže ložisko zadřené není. Apr Při sušení prádla se běžně otáčí buben , ale i když se čas odčítá, buben se mi najednou netočí a jeden je sušák.


Takže prádlo je sice suché, dosušilo se, ale taky pěkně zmačkané. Sušičku mám skoro let, jela jak hodinky a nikdy nebyl . Jun Poptávka: oprava pračky , netočí se buben , Indesit WIN 1- již před vámi poptával zákazník na AAApoptávka. Jan „Hm, to vypadá, že se netočí buben.


Zkuste to také, služba je zdarma. V něm jsem zjistil, že už pračku máme tři měsíce po záruce, tedy ji mohu vesele otevřít a nasadit spadlý řemen sám. I učinil jsem to a zaradoval se.


Deset čísel fakt nenatáhnu. Pračka se netočí : Pokud jde bubnem pračky volně otáčet, je zapotřebí zkontrolovat motor, řemen a uhlíky motoru. Jsou-li tyto díly v pořádku, závada může být v . May Druhý den si stěžuju si kolegyni v práci, protože vím, že jí onemocněla pračka před týdnem. Napouští, vypouští a buben se netočí , jo?


Ne, že by měla opravy praček v popisu práce, ale tuto závadu odhalil její opravář. Opravu vyřešila koupí nové pračky.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.