Sníh do trubiček rady

Napřed ušlehám sníh z bílků a držím se rady mojí mámy, že bílky mají být starší. S touto radou pracuji přes let a je osvěčená. Potom přidám moučkový cukr a dám do vodní lázně.


Nešlehám pořá ale nechám vždy trochu . Takto vyšlehaný sníh dejte do plnícího sáčku a stříkejte do trubiček.

Ušleháme máslo a po částech ho vmícháme do vychladlého pudinku. Manžel je má rád a pokaždé když jsme je dostali od někoho jiného říkal že ty podle vašeho receptu jsou PROSTĚ NEJLEPŠÍ jiné už dělat nebudu Jen ty Vaše (Y) . Z bílků a pár zrnek soli (nebo kapky citronové šťávy) ušleháme hustý sníh. Nejprve se šlehá na pomalou rychlost, která se postupně zvyšuje). Do kovové nádoby (mísy, hrnce) dáme bílky se špetkou soli.


Na plotnu postavíme velký hrnec s vodou a zapneme. Bílky šleháme ručním elektrickým šlehačem na nejnižším stupni.

Při pečení moučníků se bez něj neobejdete. Připravit ale opravdu pevný a dokonalý sníh je doslova alchymie. Díky našim radám se vám to ale podaří! A pamatujte si, že čím budete mít sníh tužší, tím bude váš koláč lepší a kypřejší. Dobrý den milé šikulky, jdu pro radu, jak na sníh do kremrolí.


Běžně dávám na váhu bílku váhu cukru, ale někdy se mi stane, že mi sníh zřídne a vytéká mi z trubiček. Ahoj děvčata potřebuji poradit jak na bílkový snih do truček ten můj pouští cukr. Plním trubičky vařeným sněhem a sáček je mokrý a lepí ? Recept si můžeš taky najít ve vyhledávači Bílková náplň do kremrolí od Annyk. Pro psaní komentářů se musíte . Raději to zadám jako diskuzi : vanilky moje, koukám tady na všelijaké rady o dělání sněhového krému do trubiček. Z bílků ušleháme tuhý sníh , nejdříve našleháme a postupně po troškách přidáváme cukr moučku.


Vodu s krupicovým cukrem převaříme na nit. Recept na vánoční trubičky , které naplníme krémem a oba konce namočíme do čokolády. Bílkový vařený sníh nad párou-( na plnění kremrolí nebo základ na laskonky, nebo na zdobení na potahovky -nerozpouští potahovky) já už nad parou.


Dneska jsem tento sníh vyzkoušela do kremrolí a je naprosto super :souhlas:.

I tak samotný jde ovocný sníh spíš zďobnout než klasický bílý do trubiček. Sníh dejte do sáčku s hladkou trubičkou a plňte kremrole z obou stran, aby byl sníh pěkně po celé délce. Veroniko, zdravím a moc děkuji za komentář :) jsem ráda , že jste můj blog objevila a věřím, že Vás zaujmou i další recepty :) držím palce, ať se dort povede a budu ráda za info :) pěkný večer.


Ale pokud vím, tak se plnily kremrole sněhem , který se šlehal s cukrem nad párou, dokud úplně nezbělal a nezhoustnul. Re: Kremrole vůbec nemám rád , bléééé,. Ale v cukrárně Amarilis mě převezli – je to jednoduchá trubička z listového těsta plněná krémem z cukrového rozvaru a vyšlehaných bílků. Na náplň do kremrolek potřebuje jen bílky a cukrový rozvar. Desatero babských rad , jak zatočit s „rýmičkou“ i zákeřnou chřipkou.


MsDit, Vcera jsem vyzkousela kremrole dle tohoto receptu, pro uplne zacatecniky jako jsem ja bych dodala ze trubicky je lepsi. Pruhy pak natáčíme od širšího konce na trubičky na kremrole, tak aby se lehce překrývaly a pokládáme na plech vyložený pečícím papírem. Upéct šamrole - trubičky z listového těsta plněné sněhem není vůbec těžké.


Pokud nevíte jak na to nabízíme Vám. Každý proužek těsta pak namotejte do lehce se překrývající spirály na pomazanou trubičku (tak, jak vidíte na fotografiích) a konec přimáčkněte k těstu pod ním. Ze tří bílků vyšlehejte tuhý sníh , do kterého postupně všlehejte zbylých 1g cukru, a pak také horký cukrový rozvar. Cesto vyvaľkáme na tenko a natočíme na tenké kovové trubičky ( nie hrubé ako na kremrole ). Doba přípravy: minút PT0H40M pre viac osôb Studená kuchyně názorů.


Já do trubiček ráda dávám ušlehanou šunkovou pomazánku, taky je to dobrý. Trubičky plněné bílkovým sněhem.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.