Sušenky pro děti

Recept je tak jednoduchý, že ho zvládne i dítě. V obchodech už je to čím dál horší, tak proč si je neupéct doma? Je to jednoduché a zábavné zároveň. Příprava těchto sušenek je opravdu jednoduchou záležitostí.


Tentokrát jsem zkusila klasickou variantu z hladké mouky, ze které se dá následně vycházet pro další varianty sušenek. Podstatné je, že víme, z čeho jsou a necpeme do dětí zbytečná aditiva.

Vyzkoušejte náš recept na domácí sušenky pro batolata a potěšte tak vaše děťátko sladkou odměnou! Spousta super tipů od Kamily z blogu Vařila myšička, které se vám doma budou určitě hodit. Každá dokonalá matka by měla mít napečené domácí sušenky pro děti. Nejlépe velké plechovky, aby byla zásoba, když dětem přijdou kamarádi. Představa krásná, ale jak to zařídit v praxi?


Keksy naší babičky aneb domácí sušenky pro děti. POSTUP PŘÍPRAVY Výborné keksíky, které nám dělala babička . Toto je recept na první sušenky pro moji desetiměsíční dceru.

Nejdřív trochu testovala úplně nový typ jídla, ale během chvilky jim propadla :-) Vzhledem k tomu, že jsem je dělala pro takhle malé děťátko, nechtěla jsem je nijak přislazovat a dala jsem tam vše v bio kvalitě. Já nedávala žádný sirup, protože jablíčka byla dost . Zdravé sušenky pro děti už rozebírají maminky na webu eMimino. Podívejte se na jejich rady a přidejte do diskuze své zkušenosti. Složením surovin (vyjma cukru) jsou sušenky vhodné pro děti přibližně od třičtvrtě roku věku.


Navíc chutnají i dospělým. No, čokoládovými, kéž by! Když se mrknete na složení, budete zděšení. Ztužený tuk, ochucovadla a další „dobroty“ zkrátka pochoutka, která ani z dálky čokoládu nepřipomíná.


Ze sypkých surovin, vejce a másla vypracujeme těsto. Vhodné pro děti a pro dámy, co chtějí mlsat zdravě. Vy, co si potrpíte na sladké, to raději ani nezkoušejte.


D Sladké je to jen mírně. Přeji mnoho štěstí a dobrou chuť. Zařazení: Chuťovky Zdravě i chutně Moučníky Dopolední svačina Pečení Dietní Děti Slovník pojmů.


Jednoduché, superrychlé a zdravé sušenky ( nebo spíš takové měkké placičky) pro děti i dospělé! Recept na sušenky pro děti už rozebírají maminky na webu eMimino.

Dneska jsem je pekla poprvé a měly u Lolinky velký úspěch. Dnes jsem si pro vás přichystala recept na úžasné a zdravé sušenky pro děti. Samozřejmě nemusíte mít dítě na to, abyste si tyto sušenky udělali, protože jsem sama několik zkoušela a byly naprosto vynikající. Důvodem, proč jsem se vrhla na pečení vlastních sušenek pro malou je fakt, že jsem byla nemile . Jsou měkké a ne příliš sladké. Stejně jako většina rodičů také food blogerka Petra Novotná řeší, co dát ráno dětem k snídani.


Nechtějí moc jíst a kolikrát není čas je přemlouvat,“ přiznává a nabízí recept na zdravé sušenky , které si děti mohou vzít i na cestu do ruky. Domácí ovesné sušenky , které hravě zvládne i malé dítě. Můžete si je variabilně zpestřit a vylepšit přidáním. Tvarově jsou od těch Vašich popravdě vzdáleny, ale .

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.