Gs mamatest slabá čárka

Pokud se ti tam ukázala do tří minut růžová čárka , nezáleží na síle čárky , je to jasný. Moc děkuju, ale radši se ještě naraduju, až co řekne doktor. MS na maamtestu slaba carka a jsem tyden a ani necekam dojcatka. Kecalka 1příspěvků 04.


Chtěla bych se zeptat,zda TT udělal někomu tohle samé jak mě,a přesto byl pozitivní a byli jste těhotné.

Dnes jsem si udělala mamatest. Mám ještě čtyři dny do MS,ale už. Já jsem spokojená se všema testama GS mamatest i Dr. Max je jeden a týž výrobce, jen cena malinko rozdílná.


Slabá čárka , když je v limitu, je taky čárka ! Na všech testech byla slabší než kontrolní a na tom 11ti jednotkovém testu, který jsem si dělala 28DC byla úplně slabounká, ale v limitu :supr: Pořádná byla až cca 32DC. Udělala jsem si test a testovací čárka jasně fialová a těhotenská.

Ahoj, tak já asi nepotěším. Ahoj a co používáte za značku testíků? Pak jsem vyzkoušela dražší testy do proudu moči, různé druhy a čárečka byla krásná a přitom mi ráno z mamatestu vyšla slabá čárka a odpoledne z dražšího krásná.


Ahoj , :-) jsem tu nová a jen jsem se chtěla zeptat, jestli některá nemáte zkušenosti s těhotenským testem - mamtest 10. Chcete zjistit, zda jste těhotná? Mamatest - slabě pozitivní.


Udělejte si těhotenský test, který vám hned ukáže pozitivní nebo negativní výsledek. Kdy nejdříve můžete moč testovat? Holky chci se zeptat zda máte někdo zkušenost s těhotenským testem z lékárny Dr. Včera jsem si dělala gs mamatest a vyšel pozitivní ikdyž slabší čárka.


Dneska sem koupila ten v Dr. Maxovi a hned za pár vteřin tam byly dvě tučný čárky pořád se mi tomu nechce věřit,protože kromě toho,že jsem to . Jaké máte zkušenosti s mamatestem comfort 10. Také jsem si dělala tento test mám pořád jen jednu čárku měla jsem to dostat už 23.


Pokud je slabá ale je, tam pravděpodobně těhotná budeš. Máte někdo s timto testem zkušenosti?

A jestliže nechceš, aby pod tvou přezdívkou mohl vystupovat ještě někdo jiný, zaregistruj si ji ZDE !

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.