Nejde mi obraz na lcd tv

Mohlo by vás také zajímat. Máme celkem slabý signál a na nové LED TV blbne zvuk, jak to obejít . Luksoval jsem okolo televize prach a najednou se mi zbláznil obraz , ale zvuk jde. Nezmáčknul jsem nic s vysavačem.


Nefunguje obraz na televizi, ale zvuk jde. TV TOSHIBA nejde obraz zvuk a připojení v pořádku toshiba regza.

Zaspal som pri telke, a keď som sa zobudil, tak bol obraz čierny. Neskôr v tmavej izbe som si všimol, že obraz tam vlastne je, len nejde podsvietenie. Pokazilo sa to presne po mesiacoch od prvého zapnutia. LG evidentne vie ako správne nastaviť kurvítko. Já jsem měla televizi zapnutou jako kulisu a chtěla jsem si něco pustit na počítači tak jsem na tv snížila . Najednou vypadl obraz , šel jen zvuk.


Na obrazovce se začal pohybovat obrázek reproduktoru, jako když naladím digitální rádio. Naladím stanice ale všechny se chovají .

Problem s tv lcd philips zvuk jde vse v pohode ale obraz je jak. Majitel si hned jak mu tato TV přestala fungovat koupil novou a tuto mi dal na Nopravu nebo SD. Měl jsem taky jedno lcd. Zvuk jde v pohode, obraz nejde , je jen cerna obrazovka.


Pokud má nějaký starý sráč přijímač jen na scart, tak běžná závada, povytažený scart( na jedné straně) buď v TV či přijímači. Objednal sem si tedy patřičný kabel na propojení (konkrétně tento Belkin), kabel připojil do booku i televize, Vista mi ji ihned detekovala a nabídla . LG vložit moji zkušenost. Naše asi let stará LG 42palců plazma přestala hrát, tedy přestal obraz , zvuk šel, přepínání a všechno fungovalo. Ano, jedná-li se o vypálení plazmových obrazovek.


Plazmové panely jsou velmi citlivé na statický obraz. Zejména u zcela nových panelů může dojít již po několikahodinovém sledování stejného TV kanálu k vypálení jeho loga (př. logo TV Nova, viz galerie). Tak obraz začal blikat tak jsem to spátky . Nejde mi obraz u tv Panasonic viera. LED nesvítí, vůbec nereaguje na ovladač ani ovládací tlačítka. Kúpil som TV Samsung le r86bdx, tam mi povedali, že má PIP, doma som to nemohol spustiť.


Na TV nie je vidieť žiadny obraz. Je to vyriešené, keď sa TV odpojí od elektrickej siete a znovupripojí. Nestáva sa to, ak je TV dlhší čas vypnutý.

Mam DVB-S set-tob box Mascom. LCD TV a obraz v obraze. Zapojenou ji mam pres scart, ale obcas zacne skakat obraz nebo rolovat. TV a znova zasunout a prestane to. Po zapnutí televize mi najednou přestal fungovat obraz (obrazovka je celá černá) a zvuk, přepínání kanálů atd.


HDMI kábel je funkčný , pretože na druhom PC všetko funguje v poriadku. Akonáhle však pripojím vga kábel tak sa TV dá pripojiť bez problémov.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.