Paní na žehlení

My vaše prádlo vyzvedneme, zavezeme jedné z našich paní a do hodin vrátíme zpět, vyžehlené s láskou. Tak se připojím, hledám paní na úklid v RD. Nyní bydlíme P - Štěrboholy, v červnu stěhování na P- Koloděje do nového. Měla bych zájem o trvalou spolupráci,1× týdně úklid ( žehlení ne),kdyby bylo možné i občas uvařit.


Pokud můžete někoho doporučit či samy uklízíte, prosím SZ.

Ahoj zeny, k smrti nenavidim zehleni ,ale mrnavka jde do skoly a asi by tam uz nemela chodit zmackana. I kdyz teda skladam krasne, zas tak oslnivy ten vysledek neni. Takze hledam pani ,ktera si cca 1x za tyden az dnu vezme kos vypraneho zmackaneho a za dva dny vrati vyzehleny.


Vaší další zakázce, kterou si u mě objednáte, obdržíte svou kartičku, takovouhle: Za každých celých 30- Kč ( utracených za všechny moje služby včetně dopravy během jedné zakázky) Vám vylepím na . Inzerce - hledam pani na zehleni , nabídky - prodám, prodej, inzeráty. Hospodyně a hlídání dětí. Paní na úklid domu PH Uhříněves.


RD a žehlení - péče o domácnost.

Hledám paní na úklid RD Praha 6. Uklízela jsem paní celou domácnost pravidelně týdně chodila jsem jí žehlit prádlo pomáhala a hlídala jsem děti. Ověřena přes mojeID about verified profile. Zobrazit telefon (775) Poslat zprávu Rezervace . Na moje žehlení ve svém důchodu nemá čas. Jako první jsem samozřejmě začala uvažovat o paní na žehlení.


Potíž je, že vzbudit ve mně důvěru není dvakrát jednoduché. A že by mi kdokoliv cizí lustroval, co nosím ? Vlastně ani sousedku potřebující přivýdělek bych u sebe ve . Dohodou , Praha Úklid domácností a žehlení Dohodou Praha-Nabízím běžný úklid domácností, včetně žehlení. Martin je režisér, Jan dokončuje studia geografie. Kč , Praha Spolupráce v žehlení. Oba spojuje jeden podnikatelský nápad.


Za rok a půl dokázali, že jsou v Česku průkopníky něčeho, co má smysl. S tímto nápadem za mnou přišel starý kamarád Honza Roháč, se kterým jsme na táboře sdíleli latrínu. Dokážete si představit život bez žehlení? Již brzy rádi přenecháte své prádlo zkušeným, ušetříte čas a .

Přesně v polovině února odstartoval na internetu nový český projekt, který si klade za cíl pomoci lidem, kteří chtějí ušetřit čas. Máme velké zkušenosti s úklidem malých i velkých bytů , rodinných domů a vil. Nabízíme tým profesionálních hospodyň, paní na úkli které se špičkově postarají o Vaši domácnost.


Pravidelný úklid a žehlení zahrnuje. Klikněte na své město a objednejte si naše služby. Oděvy jsou žehleny ručně. Bohužel, nepřebíráme odpovědnost za oděvy bez etiket (symboly čištění a žehlení).


S láskou vytvořilo studio Sundatic. Nevíte prosím o někom, kdo by si rád přivydělal nebo koho máte již ozkoušeného, kdo by mi pomohl s žehlením? Bydlíme mezi Nuslemi a Pankrácí. Zbavte se starostí se zmuchlaným prádlem.


Dejte příležitost ženám, které to s žehličkami umí, rády pracují, ale práci nemohou sehnat. Příležitostně i žehlení , případne myti oken. Dobrý den, hledáme paní na úklid rodinneho domu.


Hledaní brigády - hledam pani na žehleni.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.