Výměna kompresoru lednice

Při výměně kompresoru se musí okruh znovu naplnit chladivem. Místo starého freonu R12. I dnes občas nejaké starší chladící zařízení (píšu to schválně takto),nejen lednice opravím ale jen okrajově. Elektro Bastlirna Forums-viewtopic-Chladnička.


Nejčastější závady ledniček - Bazar bílé techniky bazarbiletechniky. Lednice běží non-stop, vůbec se nevypíná a přesto nechladí.

Příčiny mohou být dvě: málo chladiva, nebo vadný kompresor. Obě opravy by vám servisman měl být schopen udělat na místě, ovšem oprava kompresoru může být dražší. Tady je nutno vyměnit kompresor , který přestal . Rychlé opravy ledniček, domácí chladničky, mrazničky, servis chlazení, autoklimatizace, průmyslové chlazení, klimatizace, chladící technika. Ještě jsem zapomněl, když se lednice odstaví na dejme tomu několik desítek minut, tak se může znovu zapnout.


Pokud se to vyloženě přehřívá (stačilo to říct i takto, místo hřeje), tak ten termostat, případně na kompresoru může být bimetalová vratnán tepelná pojistka, která by měla vypnout při nadměrném zahřátí . Jak se toho můžu zbavit? V širokem sortimentu náhradních dílů nabízíme rozběhové relé kompresoru lednice , náhradní relé pro lednice. Jaká je teplota v mrazáku?

U jednokompresorových ledniček se většinou nedosáhne požadovaného chladu v ledničce, dokud není vymražen prostor mrazáku. Jinak na dálku těžko říct přesně. Ale pokud by se potvrdila závada aparatury, tak se oprava nevyplatí. E-shop nabízející bílé zboží, chladničky, mrazničky, pračky, sušičky, myčky, sporáky, varné desky, trouby, mikrovlnné trouby, odsavače par, bojlery a malé spotřebiče pro domácnost. Kompresory chladničky Kováček.


Proc stale bezi kompresor chladnicky? Moje manželka jednou posunula jeden šuplík na dveřích lednice o jednu pozici níž ale nevšimla si že výrobce použil hranu toho šuplete jako vypínací doraz osvětlení lednice. Pak kompresor chladil a žárovka v lednici hřála, než já na to přišel Smích. Teď jsem ji na ležato převezla, dva. Servis chlazení - průmyslové chlazení, domácí chladničky, mrazničky, autoklimatizace, klimatizace, chladící technika.


Prosím o výměnu v co nejkratším termínu. Zatrepani kompresorem jsem zkousel uz pred tim a mas pravdu, klepe o stenu. Dobrý den, mám rozbitý kompresor u lednice Bosch. Zitra rano asi zavolam servisakovi a poptam se, co a jak pri mozne vymene kompresoru. Jediné co mě trochu zaráží je že když je to čidlo zapojené v lednici tak na lcd svídí špatná hodnota která se sice měni ale dost pomalu ( asi aby se při otevření neblba regulace).


Dále mi přijde že neslyším ventilátor co by měl ( jak předpokládám ) foukat studený vzduch nahoru do lednice. Tato chladnička má pouze jeden kompresor a ten běží. Mám dotaz, lednice Beko, zakoupená 20.

Kromě nové řady chladniček. Ale toto připadá v úvahu, až současná lednice bude na výměnu. BOSCH, ale už má pět let, takže to asi už brzo bude aktuální.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.