Perník bez mléka

Mouku jsem davala spaldovou, mleko ryzove nebo obilne a misto kakaa jsem davala karob. Cokopolevu jsem nedavala . Levný moučník bez vážení, který připravíme velmi rychle. Inspirovala jsem se receptem na čokoládový dort bez vajec, který jsem našla někde na netu.


Suroviny jsem pozměnila a upekla podobně perník.

V původním receptu je šálek cukru (pravděpodobně taky kvůli kakau, které se do čokoládového dortu přidává). V mém receptu uvádím menší množství, protože . Přes můj výslovný zákaz si vzal mléko. Věděl moc dobře, že ho potřebuju na perník, kam se samo dává.


Nemám vůbec nic, za poslední koruny jsem koupila ovoce, peníze budou asi až ve čtvrtek. Nejprve smícháme oba druhy mouky, přidáme cukr, rozinky, prášek do pečiva, perníkové koření a kakao. Zvlášť si smícháme špaldové mléko, nastrouhaná jablka, olivový olej a vodu.

Tekutou a sypkou směs smícháme dohromady. Vlijeme na vymazaný a vysypaný. Z krystálového cukru upálime karamel, zalejeme vodou a rozvaríme na sirup.


Ze všech surovin zaděláme ne příliš řídké těsto, které rozetřeme na plech vyložený pečicím papírem. Pečeme při 1°C asi minut. Rychlý perník bez laktózy. Vánoce jsou slavnost, proto jsme i tento jednoduchý perník připravili trochu slavnostnější.


Někdy stačí velmi málo,. Hrníčková buchta bez mléka. Mixérem vše zamícháme,vlijeme vodu a . Další perníčky bez vajec a mléka recept bez mléka. FALEŠNÁ OŘECHOVÁ NÁDIVKA recept bez mléka. Poslední dobo mě baví péct moučníky bez vajec mléka.


Nikdy bych nevěřila jaké dobroty se dají vykouzlit. Důkazem je tento skvělý perník.

VEGANSKÉ PERNÍČKY BEZ MLÉKA , MÁSLA A VAJEC. VYLEPŠENÝ HRNÍČKOVÝ PERNÍK. NEJPRVE SMÍCHÁME SYPKÉ INGREDIENCE: HRNEK KUKUŘIČNÁ MOUKA. PYTLÍČEK VANILKOVÉHO CUKRU.


POLÉVKOVÝCH LŽIC SUŠENÉHO RÝŽOVÉHO MLÉKA. Kdekdo v dnešní době trpí na potravinové alergie. Mléko, oříšky, nebo vajíčka se stávají potravinami, kterým se stále více a více lidí vyhýbá.


Naštěstí ne každý recept na cukroví musí nutně tyto ingredience obsahovat. Tento recept na perníčky je vhodný jak pro alergiky, tak pro ty, kdo chtějí upéct zdravější . Bezlepkový perník s jablky, skořicí a badyánem. RECEPT NA PŘÁNÍ - perník bez mléka , vajíček a cukru Na začátku byly datle. Perníkový muffin bez lepku. A kamarádka, která si přála perník bez tradičních surovin, jako je cukr,.


Tak jsem vyzkoušela a je opravdu výborný! Jen jsem si ho trošku upravila. Je opravdu dobrý, přidala jsem lžíce kokosu a rozinky, mléka jsem dala asi jeden hrnek a něco , pekla jsem odpoledne a už není.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.