Pračka teče zespoda

Je tam ze spoda šroub, který nejspíš není dotažen a tudy teče voda. Myslíte že stačí jen dotáhnout šroub? Aug Teče voda z pod pračky. Něco podobného se stalo i nám.


Když pračka ždímá, jemně se třese a tohle kolínko se dotýkalo kovové konstrukce a prodřelo se.

Nov Dobrý den, chtěla bych se zeptat, zda-li by mi někdo neporadil s mým problémem. Když však ždíme na lehkém programu, tak . May To byl trochu těžší úkol, těm nestačilo tvrzení, že pračka teče - oni chtěli vědět odkud! Asi odněkud zevnitř, ne? No zkrátím to, zahrála jsem si na blondýnu (když chci, umím být téměř dokonalá) a řemeslníka umluvila.


A teď pozor, přijel hned DRUHÝ den! Sep Teče mi pračka a uvnitř bubnu zůstavá občas voda.

Nevíte co s tím může být? Pod pračkou mám skoro vždy vodu, někdy malinko někdy dost, jindy nic. Teď už i občas zůstane voda vevnitř. Něměli jste tento problém taky?


Sep Nejsem odborník na tyto spotřebiče ( ani na jiné), ale napadá mě, jestli není poškozen pojistný ventil proti přetečení. A kdyby si opravdu chtěla koupit novou pračku, tak se smyslem. Při praní pračka zespodu teče ,není to moc,alemírna kaluž to je. Díval jsem se zespoda do pračky,tak na obvodě bubna na nejnižším bodě,jsou znaky od protékajíci vody,co se stím dá udělat?


Děkuji za odpověď s pozdravem Ch. Už tak 2-měsíce nám teče pračka , teda spíš pod ní byli vlhký obkladačky, do druhýho dne sucho, tak jsme to zatím neřešili, ale dnes po jedné várce je tam mokro o dost víc. Spotřebiče AEG Elektrolux patří k nejspolehlivější bílé technice. Přesto se běžným provozem přihodí různé závady. Pokusili jsme se udělat na této stránce takový výčet nejčastějších závad praček, myček a sušiček.


Tyto závady nelze jen tak po telefonu identifikovat. Servisní technik je však dostatečně zkušený a pohotový, . Re: pračka při napouštění teče.

Odeslat od gris v Pon 02. A vydedukovala jsme si, že byla asi moc přecpaná prádlem. Jako že tam jak natíká voda do bubnu to bylo tak napěchovaný a neuhlo to, bo nemělo kam, že tlakem to vracelo vodu do té napoštěcí nádržky a počůrala se. Dneska jsem prala pradlo a po divnem zvuku me zacala pracka vytekat zespoda. Také vytéká zespoda z přední strany.


Používáte-li dávkovač na tekutý prací prostředek umístěný dovnitř pračky, může být hluk způsoben pohyby dávkovače uvnitř bubnu. Tato pračka vydává zvuk připomínající vysokofrekvenční hvízdání. Zvuk, který slyšíte, je typický pro pračky, které používají kartáčové motory. Nahlédněte do návodu, abyste určili, typ pračky , . Missing: zespoda Poptávka: oprava pračky, teče zespodu, patrně gufero, Brno. Přehled poptávek › Servis - Translate this page Poptávka: oprava pračky, teče zespodu, patrně gufero, Brno - již před vámi poptával zákazník na AAApoptávka.


Zkuste to také, služba je zdarma. Jul Ovšem než jsem to sestavil, vzal jsem pětimilimetrový vrták a do místa mezi guferem a ložiskem jsem zespoda vyvrtal díru a na lemu gufera vystřihl malý zoubek, aby ji. Za tu dobu je nový buben(dní po záruce upadla hřídel), vymlátilo se čerpadlo,shořel programátor, pračka má špatný izolační stav. Pračka Amica AWSN10LCD asi roky stará.


Když jsem pral v režimu na stupňů celsia, tak začala pračka téct - voda a pěna zespoda pračky. H: je tam přepadový ventyl. Na stejnou trubku je napojená i pračka a zde problém není.


Druhá pračka už v pohodě nebyla - plnej buben prádla a pod pračkou zase menší kaluž. Mám dojem že elektronika. No a zespoda tam za provozu čučím , abych zjistil odkud to teče.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.