Stále slabá čárka na těhotenském testu

V pondělí to bylo dní po vynechání menstruace, proto jsem si dělala test. Kontrolní čárka silná, ale druhá slaboučká. V úterý jsem zopakovala, opět slabá. Tak jsem čekala a opakovala dnes ráno a stále slabá.


Myslíte, že může jít o těhotenství? Když sem byla těhotná poprvé, ihned asi .

Protože stále nemám žádné těhotenské příznaky a taky jen tak ze zvědavosti jsem zkusila včera odpoledne testovat znovu - a testovací čárka byla mnohem slabší, po limitu sice ok, ale . Test DPO, slabá druhá čárka (viditelná, né duch). Druhý test DPO a čárka neustále stejně slabá. Testována na stejném Mamotestu, ve stejnou dobu. Před třemi měsíci jsem prodělala spontální potrat. Mám trochu obavu, proto ty dva testy.


Zajímalo by mě, jestli jste některá z Vás měli . MS vycházela pouze slabá čárka - testovala jsem dny po sobě a stále stejné.

HCG 16 řekli mi, že nemohou těhotenství potvrdit, že je hodnota na hraně. Mě se to taky stalo měla jsem druhou čárku slabou a dělala jsem si testy taky tři a po týdnu mi zjistili neprosperující těhotenství Snad to nebude tvůj případ . Ahoj holky, prosím o radu. Problém je, že během těch dní vůbec nezesiluje (ale stále tam je). Kojím ještě několikrát denně prvního syna, ms se po porodu ještě nedostavila, . Jan Šulc - Gynekolog MUDr. Přečtěte si rady a zkušenosti na téma slabá druhá čárka na těhotenském testu.


S přítelem se pokoušíme o mimi. Na otázku proč se mi stále za sebou dělají slabé čárky ( i ukázala jsem ty testy) mi nedokázal odpovědět. TĚHOTENSKÝ TEST - tak to bych to radši vždycky šeptala.


Chtěla bych poradit, plánovaná MS přišla o dva dy déle,ale už cca dní mi bylo a je stále divně, zvracení atd. MS byla pouze jeden den a slabě ,pak špinění den. Stále jsem to nedostala (dní zpoždění),ale pořád si myslím, že je to jen zpoždění. Pokud se menstruace nedostaví, je vhodné test zopakovat s odstupem dvou nebo tří dnů. Pak je vhodné se vyzbrojit trpělivostí a znovu zopakovat test za několik dní, kdy by již výsledek měl být jasnější.


I přesto, že je těhotenský test zakoupený v lékárně pouze orientační zkouškou, je ženami vnímán jako velice spolehlivý prostředek ke zjištění. Vzhledem k tomu, že se tyto testy neustále vyvíjejí a vznikají další, je údaj o měření jedním z velice důležitých. I slabá čárka může signalizovat graviditu.

Mohu být těhotná, když je na testu slabá čárka ? Dobrý den, chtěla bych se Vás zeptat, zda jsem těhotná. Již týden jsem nedostala menstruaci, je mi na zvracení, cítím se slabá, trpím bolestí zad a břicha, občas mě štípě štítná žláza. Udělala jsem si těhotenské testy. Těšíte se na miminko a více či méně se trápíte pozorováním sama sebe a hlavně prováděním těhotenských testů ? Holky dneska jsem si zkusila poprvé ovul. Hrozně mě už pár dnu bolí aji.


Ovulační test a druhá čárka slabá na Moje těhotenství. Hned jak jsem to nedostala jsem si udělala těhotenská test , který byl pozitivní, hned jsem se proto vypravila na.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.