Česnekový chleba v pekárně

Tak poprvé jsem používala pekárnu a rozhodla se pro tento chlebík. Dělala jsem z dvojité dávky, ale velikost chleba jsem nastavila střední, což byla asi hloupost. Byl tvrdý a tvar se snad nedá k ničemu porovnat :) Dnes ho dělám znovu, přesně podle tohoto receptu, jen jsem přidala trochu mléka, ale pořád mi přijde, že těstu.


Všechny tekuté ingredience dáme do pekárny. Poté nasypeme sypké a dáme míchat a zvolíme program 1.

Progam jedna je hnětení, míchání, kynutí a. Do pekárny dáme nejprve tekuté suroviny, pak přidáme mouku s droždím. Jeden stroužek česneku rozmačkáme a zbytek nasekáme nadrobno a přidáme do pekárny. Pekárnu nastavíme na základní program a upečeme.


Mouku smícháme s droždím. Do pečící nádoby dáme nejprve tekuté suroviny, pak přidáme sypké suroviny. Přístroj nastavíme na základní program.

Tento chleba chutná s bylinkovou pomazánkou. Bylinky můžeme přidat i do chleba. Tématické fráze: česnekový chléb česnekový chleba česnekový chléb z domácí pekárny cesnekovy chleb recept česnekový chléb z pekárny česnekový chleba recept česnekový chléb domácí pekárna domácí česnekový chléb česnekový chléb v domácí pekárně rychlý chléb z domácí pekárny česnekový chleba z domácí . Suroviny dáme do pekárny v pořadí tekuté, sypké, na mouku dáme na jednu stranu kvásek, na druhou droždí a cukr. Zapneme program Základní. Tématické fráze: česnekový chléb chleba z celozrné mouky česnekový chleba recept chleba z domácí pekárny recepty recepty z celozrné mouky domácí česnekový chléb česnekový chléb recept recept na chleba z domácí pekárny italsky česnekový chléb peceme veku,rohliky, chleba.


Ohodnoťte recept: Cibulovo- česnekový chléb. Tak přemýšlím, že bych té zapůjčené pekárně , co mi straší v kuchyni, dala ještě šanci. Terezko a mirco, díky, že jste Janě odpověděly za mě ;-) Já taky raději všude používám čerstvé, ale tady jsem se držela receptu. Voňavý a zdravý česnekový chléb z domácí pekárny. Domácí chleba je prostě fajn.


Přidáte do něj jen to, co chcete a dochutíte si ho podle své chuti. V naší rodině mají všichni rádi česnek, tak jsem hledala něco jednoduchého a hlavně chutné … a našla. Dobrý domácí chléb může vonět (jako v našem případě) po česneku a slanině, nebo můžete ingredience zaměnit podle chuti za kmín, anýz či ořechy.


Recept, podle kterého se vám Česnekový chleba (Garlic bread) zaručeně povede, najdete na Labužník. Podívejte se na fotografie a hodnocení ostatních kuchařů.

DOMÁCÍ CHLEBA Z TROUBY ČESNEKOVÝ. Nastavíme program na jedničku (co mám já program Basic) a necháme už všechno na pekárně. Moc se mi ten recept líbí, peču různé druhy chleba v pekárně. Ráda bych vyzkoušela i tento,. Dnes jsem chleba pekla, na misto prasku do peciva jsem si v mlece rozdelala drozdi.


Celozrnný domácí chléb z domácí pekárny - se slunečnicovými semínky a česnekovo -sýrovou pomazánkou. Já teda doporučuju si pekárnu pořídit. Pokud člověku vadí chleba ve tvaru krychle, nechá si v . Takový chléb je také nazýván Ital. Je mimořádně vhodný pro jakékoliv svátečního stolu.


Zejména chuť to je, když je horká, a tak se snaží ji péct těsně před podáváním. Sice máme pekárnu ,ale chtěla jsem změnu. Taky si dělám chleba v troubě, přestože mám pekárnu a dělám „svoje“, tedy ne ze směsí.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.