Bezlepkové housky na hamburger

Bulky pečeme v troubě vyhřáté na 180°C asi minut, dokud nechytí krásnou zlatavou barvu. Poté je necháme vychladnout pod utěrkou, aby si zachovaly vláčnost. TIP 1: Naplňte si tyto bezlepkové housky stejně jako ty běžné - kombinujte maso, sýry i zeleninu.


TIP 2: Housky můžeme sypat nejen sezamem, ale i kmínem . Bezlepkové housky na hamburger (v pozadí k porovnání lepková bulka).

I bez lepku si můžete připravit báječné burgery! Podívejte se na videorecept a zjistěte, jak je to snadné. Běžný výrobek bez lepku Hmotnost 130g Bezlepkový hamburger 2ks Složení: Kukuřičný škrob, rostlinný olej řepkový, cukr, droždí, sůl jablečná. Měkoučké žemle bez laktózy, obohacené o delikátní zlaté lněné semínko, skvělé pro přípravu chutných hamburgerů plněných dle libosti. Domácí housky jsou skvělé také k přípravě domácích hamburgerů.


Lidé s bezlepkovou dietou si tak mohou doma připravit skvělý hamburger , který jen tak jednoduše v bezlepkové variantě nikde neseženou. Pokud chceme, můžeme místo samotné hladké mouky použít 250g hladké mouky smíchané s 50g . Slané bezlepkové paleo housky z kokosové a tapiokové mouky Adveni, s mletými sezamovými semínky.

Většinou, když mě něco chytí, zkouším to na mnoho způsobů a piluji k dokonalosti. Tedy jsem opět testovala . Podle scénáře jsme měli nasbírat koš hub a představit vám pestré houbové hody, leč příroda tomu letos chtěla jinak a na nás zbylo už jen pár lišek. Taky jsme si pochutnali, ale když jsme sháněli houby po všech čertech, narazila jsem v obchoďáku na žampiony portobello.


A co čert nechtěl, do pořadu se . Grilovací sezóna se blíží a tak se hodí oprášit můj starý bulkový recept a nahrát ho. V dnešní době máme možnosti, jak sehnat bulku na burger. Buď si jí můžeme koupit, ale to je většinou taková ta vzduchem napuštěná bulka, která se při prvním kousnutí rozpadne. Takže jedna z prvních věcí, co jsme dělali, byl domací bezlepkový hamburger. V Brně jsem objevila dvě restaurace, které dělají bezlepkové hamburgery, zítra jdu jednu z nich ozkoušet (druhou už dávno mám, jenom jsem se pořád k tomu nějak nedostala), takže určitě očekávejte recenzi!


Já rozhodně ano a proto jsem využil nabídky v podniku Tom´s Burger , který má řadu poboček po Praze. Nabízí řadu hamburgerů (maso samozřejmě bez mouky, strouhanky…) a za příplatek Kč ho připraví do bezlepkové housky. Ta je mimochodem vynikající, nechávají si je prý dělat na.


Je to zatím jen ve vybraných restauracích (ale je jich celkem dost) a jen k jednomu druhu hamburgeru, ale to nevadí – já jsem za to rád! Příplatek je Kč, což je solidní – v Rakousku je příplatek EUR. Zásady cookiesAbychom Vám dopřáli nejlepší zážitek z nakupování, používáme Cookies.

Dalším setrváním na našich stránkách souhlasíte s tím, že můžeme Vaše Cookies používat. Více informací o Cookies a ochraně soukromí zde. Switch language to English.


NápovědaPomoc se stránkou. Výjimku tvoří objednávky na výrobky zn. Nutriční hodnoty na 100gEnergetická hodnota2Kcal 9KjSacharidy4gz toho cukrgTukgz toho nasycenégVlákninagBílkovinygSůlg . Měkká houska ideální k přípravě šťavnatého hamburgeru. Každé balení obsahuje vždy dva sendviče, které jsou od sebe oddělené - praktické balení zajištuje čerstvost. Do vlažného mléka dáme droždí a cukr.


Mouku smícháme se solí a přidáme vejce, kvásek a rozpuštěné máslo a vypracujeme těsto, které necháme kynout v teple hodinu. Nakynuté těsto rozdělíme na stejné díly a tvoříme z něj bochánky. Skládáme je na plech, zakryjeme utěrkou a necháme kynout ještě další hodinu.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.