Jablečná přesnídávka pro kojence recept

Domácí jablečná přesnídávka už rozebírají maminky na webu eMimino. Hodně receptů jsem našla na mmb. Na přípravu jablečné přesnídávky nemusíme používat jakostní nebo odrůdové plody.


Ideální jsou jablka z „domácí“ zahrady . Jablka oloupeme, zbavíme jadřinců, nakrájíme na kostičky, smícháme s cukrem, vodou a rozvaříme.

Pudink smícháme s trochou vody. Recept , hlavně když máte doma hodně jablek a potřebujete je spotřebovat. Vzpomínáte s láskou a nostalgií na chvíle, kdy maminka nebo babička zašla do spíže a donesla ke svačině domácí jablečnou přesnídávku ? Vyzkoušejte tento jednoduchý, ale neuvěřitelně voňavý recept a potěšte své blízké dobrotou plnou vitaminů. Když se narodí miminko, tak ho většina žen kojí. Pokud nemohou kojit, dostávají miminka náhradní mléka.


Maminky tak stojí před volbou, zda budou pro své miminko příkrmy vařit nebo je budou kupovat. Jen mohla by jste mi poradit jak muzu udělat ty jablečno banánový,nebo jablečno mrkvový,nebo jablečno broskvový?

Jablečná přesnídávka bez cukru. Postup: Jablka zbavíme slupek a jadřinců a pokrájíme. Někdo doporučuje vařit rovnou, já jsem si jablka nakrouhala v robotu a pak dala do většího hrnce.


Podlijeme trochou vody, stačí pár . Jablíčka rozkrojíme, přepůlíme a jen jim vydloubneme jaderník - neloupeme. Zalijeme dvěma litry vody a rozvaříme. POSTUP PŘÍPRAVY Jablka očistíme, oloupeme a nakrájíme na měsíčky. Glukopur, můžete použít i cukr nebo i med by šel, ale já to vařila pro měsíčního kojence , takže raději . Povaříme ve vodě hodně do měkka a rozmixujeme. Vanilkový pudink rozmícháme v půl litru vody a přelejeme k jablíčkům.


Můžem podávat s piškoty, nebo zamrazit(v létě jablečná dřeň) či sterilovat. Zatím žádné reakce na příspěvek. Předchozí článek Recepty pro kojící matky Další článek Dětská jídla od jednoho roku. Už samotná jablečná přesnídávka je skvělá, cukr v ní vůbec nechybí.


S půlnocí jsem dokončila svou jablečno-višňovou přesnídávku a jsem zvědavá, jak se povedla. Díky za jednoduchý recept na přesnídávku bez cukru a konzervantů, přesně takový jsem před pár měsíci hledala.

Fermentovaná jablečná přesnídávka. Jednoduchý recept podle diety GAPS, který si určitě oblíbí i vaše děti. Máte už zásoby přesnídávek? Různé recepty , které jsem si schovala: OVOCNÁ BEZ.


Zkoušela jsem i samotný hrušky, ale ty jsou na zavařování nějaký mrchy, z nich samotných se mi přesnídávky kazily. Tématem dnešního článku bude jablečná přesnídávka bez zavařování, na které si můžete pochutnat jak vy, tak i vaši malí drobečci. Přesnídávky – zvláště ty domácí – jsou vhodným doplňkem stravy u dětí, kdy s nimi můžete pomalu začínat od ukončeného šestého měsíce. Léto je za dveřmi a úroda jablíček .

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.