Chladící kapalina g12 ředění

Koupil jsem na tomto e-shopu chladící kapalinu od TEXACO Grůžová ( červená) nechal jsem si jí nalít litry do 5-ti litrového kanystru a ten kanystr dolil dvěma litry destilky. Vžité označení Gje původním obchodním označením originální kapaliny Volkswagenu odpovídající interní normě VW TL 774-D. Na trhu jsou chladicí kapaliny dostupné ve dvou podobách. Zaprvé jako hotové směsi s nezámrzností obvykle -°C, zadruhé coby . Do auta se údajně vejde litrů růžové kapaliny.


Kdo se pohybuje v oboru nebo čte odbornou literaturu ví, že chladící kapalina se v rámci údržby nemění.

To platí u modrozelené Gi červené G12. Chladící kapalina má schopnost vytvářet asi roky antikorozivní vrstvičku, potom jí zůstává už jen mrazuvzdornost, a to navždy. Pouze mění-li se některý díl v chladícím okruhu . Nikdy je nepoužívejte nezředěné! Problém by byl v tom, že chladicí kapalina by sice nevařila, protože má vysoký bod varu, ale pístní . Ano, i se staršími minerál- ními inhibitory by šlo připravit kvalitní kapalinu. Gjinak se snižuje ochrana před mrazem a chladící účinek.


Tomuto trendu nyní odpovídá i zvýšený zájem zákazníků o ředěné verze chladicích kapalin na čerpacích stanicích, tzv. Zatímco označení G1 Ga podobně je zejména záležitostí samotné Škody Auto, jsou písmena abecedy (B, C, D a jiné) vyjádřením příslušnosti k danému typu verze normy TL 774.

Antifreeze Gje nemrznoucí chladící kapalina na bázi ethylenglykolu bez obsahu dusitanů, borátů, fosfátů, aminů, silikátů nebo molybdenanů. Přítomnost speciálních organických inhibitorů. Tabulka poměrů ředění nemrznoucí kapaliny – nutno ředit vodou, nejlépe destilovanou . Udržují je rozpuštěné v chladicí kapalině. Zabraňují okyselování chladicí kapaliny. S klesajícím pH (ros- toucí kyselostí) se zvyšují sklony ke korozi, ale též dochází k. Nejčastější ředění jsou následující.


Hlavním základem chladící kapaliny je etylenglykol a přísady, které mají zlepšit vlastnosti chladící kapaliny. Tento základ se ředí s destilovanou. KONCENTRÁT – 78°C: - 38°C ředění 1:s vodou - 27°C ředění 1:s.


List technických informací Gzde. V automobilovém průmyslu se používá termín chladicí kapalina , který označuje primární funkci kapaliny při přenosu tepla. Do těchto kapalin se přidávají také.


Obvykle se používá ředění 1:s vodou, kdy je výsledný bod tuhnutí v oblasti −°C až −°C, v závislosti na konkrétním složení. V teplejších nebo chladnějších . Ještě k tomu ředění , chladící kapalinu je potřeba ředit , protože je jinak zbytečně hustá a hůř odvádí teplo. WEGO Antifreeze GUltra červená - koncentrovaná chladicí kapalina (antifríz) připravená k použití určena pro chlazení spalovacích motorů osobních a nákladních automobilů, ale i. GrandX Antifreeze Gje vysokoúčinná nemrznoucí kapalina do chladiče s antikorozními… Chladící kapalina MOTUL Inugel Optimal ULTRA 1L.


Skladem v externím skladu ks.

Chladicí kapalina GVW Premium CS růžová - 1L. Tato stránka se dá ale také odlepit, což už jde hůře a není to hned vidět a pod ní je to co nás zajímá. Dokonce česky(zkráceně):. A poměry jsou následující: 2:do -24C. Upozornění: Kapalina se ředí destilovanou nebo kvalitní pitnou vodou v následujícím poměru objemových jednotek.


Důležitým aspektem při výběru správné kapaliny je vědět, jakou aktuální „barvu“ nyní máte v chladicím systému použitou. Jedná se o koncentrát na –70°C, vhodný k ředění. Srovnejte ceny produktů internetových obchodů.


Nově přehlednější a rychlejší.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.