Marketingové prostředí

Jedná se o takové prostředí , které je definovatelné jako komplexní a často se měnící prostředí v němž se firma nachází. Společnost se musí snažit především pružně přizpůsobovat. Makroprostředí na činnost podniku působí neustále a proměnlivě.


Zahrnuje všechny faktory, které ovlivňují firmu, její výrobní procesy, její technologie, její obcho chování jejich stávajících i potenciálních zákazníků. V podstatě jde o analogii pojmu okolní prostředí organizace. Bakalářská práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou.

V teoretické části jsou uve- deny základní pojmy z oblasti marketingu, dále je zde popsáno marketingové prostředí a metody, které je možné použít pro analýzu marketingového prostředí. V praktické části je provedena analýza marketingového prostředí. Organizace je obklopena prostředím, které jistým způsobem, kladným či záporným, na tento organismus působí a ovlivňuje jeho chování. Chce-li být podnik úspěšný, pak musí tyto vlivy analyzovat, poznat směr jejich působení, využívat jich a tedy přizpůsobit své chování jak současnému, tak i . Jako marketingové prostředí označujeme veškeré prvky a vlivy, které v současné době nebo v budoucnu ovlivňují nebo budou ovlivňovat schopnost firmy rozvíjet se a udržovat si úspěšné obchody a vztahy se svými cílovými zákazníky. Tyto prvky a vlivy marketingového prostředí dělíme na vnitřní a vnější.


Anotace: mikro a makro prostřed¨í, firma, konkurence, zákazníci, veřejnost. Střední škola pedagogická, hotelnictví a služeb, Litoměřice. Nov Každý, kdo se zajímá o marketing si uvědomuje, že se nachází v určitém prostředí.

To můžeme (nebo spíše musíme)rozdělit na MIKROPROSTŘEDÍ a MAKROPROSTŘEDÍ. Je to stejné jako u ekonomie – kdo jí více studoval JJ). Definice marketingového prostředí : Činitelé a síly vně . Feb Cílem bakalářské práce je analýza marketingového prostředí vybrané firmy se záměrem identifikace konkurence a určení trendů pro budoucí vývoj firmy.


Studium odborné literatury. Analýza makroprostředí ( PEST). Prostředí, ve kterém firma působí a jež ovlivňuje její činnost a rozhodování. Implementace ICT do výuky č. Proto se také za jeden ze základních marketingových kroků považuje analýza marketingového prostředí – tedy toho, jak . První pravidlo podnikání: zjistěte, co chce člověk, s nímž jednáte, a to mu dejte.


Vysvětlit, jak změny v demografickém a . Prostředí se mění pomalu, nedá se prognózovat, často přináší velká překvapení a šoky, přináší s sebou příležitosti i rizika. Kapitola by vám měla pomoci: □ vysvětlit vztah mezi marketingem a prostředím, □ charakterizovat marketingové prostředí , □ naznačit možnosti reakcí firmy na vlivy prostředí. Klíčová slova marketingová koncepce, marketingové prostředí , proměnlivost prostředí, míra nejistoty, změny v prostředí, makroprostředí, konkrétní . B2C (business to customer) – určeno přímo pro zákazníka.


B2B ( business to business) – zákazníkem je další firma, instituce. Marketingové prostředí tvoří vnitřní a vnější činitelé. Sílu těchto vlivů není snadné předvídat a odhadnout.


Aktivní přístup k marketingovému prostředí.

Vlivy vnější se nacházejí ve vnějším. Společnost podniká aktivní kroky, aby ovlivnila veřejnost a faktory marketingového prostředí , místo aby je jen sledovala a reagovala na vývoj. Charakteristika marketingového prostředí.


Distribuční články a prostředníci.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.