Alexandra potter já a pan darcy

U nás vyšlo zatím knih této autorky. První, kterou jsem přečetla, tak byla Kde je ta holka. Další byla Co je nového kotě?


Po sérii katastrofálních vztahů se Emily rozhodla odpočinout si od všech „ dnešních mužů. Já a pan Darcy od autora Alexandra Potter. Hodnocení, komentáře, zajímavosti a informace o knize.

Nakupujte knihy online ve vašem oblíbeném knihkupectví Martinus. Recenze (9) Přidat recenzi. Skladem a připravena k odeslání. Slibně nevypadá ani mizerně naladěný novinář, nedobrovolně vyslaný napsat článek, proč byl pan Darcy zvolen „NEJ“ mužem všech dob.


Dnes objednáte, zítra vyzvednete … a můžete začít číst. Věnovat se chvíli sama sobě, dát si skleničku vína a strávit zas nějaký čas četbou. Vrátit se do časů pana Darcyho, kdy muži byli oddaní, čestní a elegantní. Když ji nejlepší kamarádka pozve na .

Ceny - 1Kč v antikvariátech. Nakladatelství: Kristián. Emily se vydává na výlet do míst, kde žila . Naposledy jsem četla jako dítě. Potter Alexandra (překlad Brejlová Dagmar). Přesto jsem věděla, že tuhle knížku musím mít.


Knížka je hezká, ale osobně bych se tam obešla bez výjevů pana Darcyho. Klidně by jím mohl být (jen) Spike, protože chováním a chybami se oba předloze blížili. Přesně, jak bylo na konci uvedeno: pan Darcy je svůdná fantazie a není skutečný. Tak proč si představovat, že potkala skutečného pana . Pan Darcy na rande s Newyorčankou.


Venovať sa chvíľu sama sebe, dať si pohárik. Začala jsem ji číst kvůli všem těm reklamám a tak, lákala mě. Hned a to jsem si musela koupit Není přání jako přání a pak čekat na Kdo je ta holka? Emily mi byla téměř od první stránky nesympatická a když je hlavní postava nesympatická, ruší to celou knihu. Narodila se v Bradfordu v hrabství Yorkshire, studovala na Liverpoolské univerzitě anglickou literaturu a filmová studia.


Než začala s kariérou spisovatelky, pracovala jako redaktorka časopisů pro ženy, např. Litujeme, ale toto zboží momentálně není k dispozici.

JÁ A PAN DARCY ( Alexandra POTTER ).

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.