Přetěsnění hlavy motoru cena

Kolik jste platily za přetěsnění hlavy válců? Výměna těsnění pod hlavou cena - ŠKODA Octavia. Prý byly prasklé kroužky a asi spatná venti. Samotné těsnění drahé není.


Vyjde řádově na stokoruny, samozřejmě záleží na konkrétním motoru.

Cenu opravy výrazně zvyšuje zejména její pracnost. Před sundáním hlavy z bloku je třeba demontovat také rozvody. Pokud jsou řešeny ozubeným řemenem, který byl již jednou napnutý, žádný mechanik jej . JUMi_CaR je rodinnou společností, která se snaží prosadit na tuzemském i zahraničním trhu.


Přístup k němu ovšem je velmi náročný, protože musíte sundat hlavu válců. Cenu dále může zvednout, že když už je to jednou . Tlaková zkouška hlavy , 3Kč.

Srovnání hlavy , 9Kč. Opravy hlavy , Dle rozsahu poškození. GO motoru , Dle rozsahu poškození. Poptat opravu motoru , Uvedené ceny jsou bez DPH . Přiblížíme Vám sedm kroků, podle kterých musíte postupovat, abyste správně a profesionálně namontovali těsnění pod hlavu motoru.


Jasně pokud by dělali rozvody tak neřeknu půl slova, nevím v jakém stavu jsou ale pro klid na duši a existenci motoru bych se tomu nebránil. Prostě jak nemám auto u svého mechanika . Provádíme opravy motorů a mechanických převodovek všech značek. Kromě základní údržby, jako je výměna oleje, výměna rozvodů, filtrů atd.


Někdo říká, že to je dost těžké vyměnit. Zajímalo by mě, jestli je standardně vyměňují firmy, které sfrézují hlavu a zabrousí ventily. Těsnění krytu hlavy : Asi by se mělo vyměnit.


Vzhledem k tomu, že má těsnění hlavy za úkol především odolávat tlaku, je dimenzováno přesně tak, aby vydrželo co nejvíce. Konstruktéři velice často. Na ceně je navíc závislé i poškození dalších součástek, jako je např.

Hlavu treba zrovnat, zabrusit ventilove sedla. Prodám VW GOLF MKKARMANN 1. Zdar, na kolik vyjde nové těsnění hlavy ? Mroauto , a za dost dobrou cenu , doporučuji. Cena za praci velmi dobra, kvalita prace velmi dobra.


K tomu tesneni pod hlavou , nasi to ted taky resili, bylo to, myslim, za trojku. Opravujeme hlavy válců spalovacích motorů automobilů všech značek. Mnoho poruch motorů od závad chlazení přes poruchy rozvodového mechanismu po zadření klikové hřídele začíná nebo končí poškozením hlavy válců. Na první pohled ustřelené těsnění , hlava je v pořádku!


Podle Martina motor nevypadá špatně na to, . Jak víš, že máš vyměnit těsnění ? Je po nastartování, dokud není motor teplý vidět jak voda uniká pod hlavou na bloku? Vychází z výfuku bílá pára, tedy že voda teče do válců? A ještě jíné příznaky u novějších strojů. Tohle jsou jen zkušenosti z roku cvaj, z dob kdy se do chladiče lil . A rovnou jsem se objednal do servisu (prý by to mělo být jen těsnění pod hlavou ).

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.