Jan řezáč web ostrý jako břitva

Teď je na světě další vydání. Má lepší vazbu a drobnou korekturu, ale pořád stejný cíl: zastavit vodopád mizerných webů. Nakupujte knihy online ve vašem oblíbeném knihkupectví Martinus.


Zastavme perpetuum mobile na mizerné weby I zkušenější webdesigner občas podlehne Dunning-Krugerovu efektu. Tedy „netuší, že netuší, že netuší“.

A pomůže oběma stranám najít . Vyslechnout zadání, nahodit wireframy, hlavně si vyhrát s grafikou úvodní strany, k tomu dvě tři podstránky, nechat to klienta naplnit obsahem, a pak to honem rychle vypustit do světa. Vybrat si můžete z obchodů, přečíst si recenze, zjistit dostupnost nebo třeba porovnat ceny a výrazně ušetřit. Dnes objednáte, zítra vyzvednete… a můžete začít číst.


Nová publikace z pera Jana Řezáče: Má vám kniha co říct, když web netvoříte, ale jeho tvorbu zadáváte webdesignovému studiu? Web ostrý jako břitva - Jan Řezáč najdete na Zboží. Jan Řezáč , zkušený webdesignér, knihu pojal jako průvodce celým procesem návrhu webu.


Hodnocení, komentáře, zajímavosti a informace o knize.

A právě nadešel čas to změnit. Napsal jsem totiž první českou knihu o návrhu webu. Začínajícím webdesignerům ukáže cestu, zkušeným doplní mezery a zadavatelům ušetří statisíce za špatně navržený web nebo nesmyslný tendr. Webdesign není jednoduchý, jen podceňovaný. O čem tedy Jan Řezáč píše?


O celém procesu tvorby webu – od počátečního jednání s klientem, specifikace poptávky, přístupu ke klientovi, přes několik fází . To znamená, že se okolo webů docela dost motám. A pro člověka, který se okolo webů motá, je prakticky nemožné neznat jméno Jan Řezáč (nebo neslyšet jeho smích). Bylo mi tedy jasné, že od knihy, kterou Honza psal docela dlouho (zhruba jak já diplomku :)), můžu čekat něco velmi . Začněme třemi hlavními tézemi knihy: Klient je někdo, kdo sice rozumí svému byznysu, ale o webdesignu neví téměř nic.


Přesto má často tendenci webdesignero. Rozhodně vám nedoporučuji, abyste se pouštěli do psaní vlastní knihy. Na tuto knihu jsem se dlouho těšil. Tisíce spokojených zákazníků. Jiří Langr Magdaléna Bláhová Jiří Foret LenkaRajmontova Antonín Bouchal BiddingTools.


Proč knihu recenzuji tak pozdě? Knihu jsem sice koupil záhy po vydání, ale v naší firmě si ji se zaujetím četli celkem lidé, což nějaký čas zabere.

A proto tento článek reflektuje názory . Rychlé shrnutí knížky: je krásná a člověk ji velmi rychle přečte. Oceňuji hlavně její organizovanost. Působilo to na mě skoro jako rozcestník pro další vzdělávání. Dokážu si představit, že některé koncepty mohly být trochu jasněji vysvětlené.


Za sebe se trochu bojím, že jsem mohla nabýt pocitu, že všechny v . Pardubice, cena 1Kč, od kralikovb na Sbazar. Z knihy je tak vidět ten fakt, že Jan Řezáč se vydal jinou cestou než webdesignem (chcete li UX) a to cestou projektového řízení (na straně klienta hlídá agentury) a proto je logické a ok, že má především teoretické .

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.