Lednice malo chladi

Dva roky byla v jiném bytě a fungovala bez problémů, teď už rok je v dalším bytě a všimla jsem si, že moc nechladí. Je jedno na jaký stupeň jí nastavím, pořád mi . Electrolux - kombinovaná s dolním mrazákem. Mrazící část se zdá v pořádku, cca -°C.


Kdysi se kdesi řešilo, že nějaká lednice jede furt, nevypíná a uvnitř je všechno zmrzlé. A vysvětlení bylo, že je málo chladiva, tak lednice sice chladí ale ne tak, aby ji teplotní čidlo vypínalo - prý vypíná od něčeho jiného než od teploty v prostoru pro potraviny.

Dobrý den, koupil jsem si před dny tuto lednici, a přestože jede na max výkon, v lednici mám °C, a v mrazáku -15°C. Zdá se mi to málo , a prodej. Vážený zákazníku, V tomto případě se doporučuji obrátit na autorizovaný . Na lednici jsem nastavil nejvyšší výkon a na spodní polici má stupňů, což mi přijde dost málo. Očekával bych, že tam bude max stupňů na poloviční výkon.


Myslíte, že to je chyba, nebo prostě vlastnost . Take musim souhlasit, ze Ardo je znacka velmi spatne kvality, tak bych opravu ani moc nedoporucoval. V lepsim pripade, kdy to jeste opravit pujde a unik bude na vytlaku z .

Lednice whirlpool málo chladí - poradna. Ahoj, máme doma lednici whirlpool kupovanou v roce (99) a teĎ jsme ji nechali odledit (odmrazit). Ale teď jsme zjistili, že už to moc nechladí.


Většina lidí má lednici nastavenou tak, aby potraviny nebyly moc studené, aby je mohli hned jíst a netrnuly jim zuby. Alex Kral, ředitel Spak Foods, výrobce kečupů, majonéz či tatarek. Motor (který chladí , ne jak v případě zakladatelky) je ovládán termostatem ten funguje na principu zapínání a vypínání. Takže, když je lednice nastavená na stupně, zapíná když je v lednici stupňů a vypne, když tam jsou stupně.


Takže teplota kolísá, ale rozhodně ne o deset stupňů, ale tak o dva až čtyři . Dobrý den, sháním někoho, kdo by se nám podíval na lednici, nebo alespoň poradil. Na Vás jsem četla dobré reference, tak se Vám ozývám. A sráží se v ní hodně voda. Morchenstern, O víkendu jsem zjistil jednu nepříjemnou věc, že lednice na plyn nechladí, přitom plamen hoří, na regulaci plynu reaguje zmenšním či zvětšením plamene, ale lednice vůbec nechladí.


Na 12V a 220V lednice chladí. Máte někdo podobnou zkušenot a řešení této závady? Teď po zapnutí pořád běží, ale mrazák jen chladí , chladnička ani nechladí. Kompresor je OK, termostat OK, takže málo chladiva ? Je slyšet, že chladivo protéká.


Mrazicí část se zdá v pořádku, cca -°C.

Poptávka: oprava lednice - málo chladí a nemrazí, Heřmanův Městec - již před vámi poptával zákazník na AAApoptávka. Zkuste to také, služba je zdarma.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.