Jiří tvrdek

Mé kapacity bývají vyčerpané na dlouho dopředu. Máte-li zájem o spolupráci, ozvěte se prosím nejpozději ve chvíli, kdy váš UX designér začíná kreslit wireframy. Sledujte mě na twitteru . Jirka Tvrdek je špičkový webový grafik.


Pokud vás rozhovor s Jirkou nadchne, rozklikněte si i mentální mapu . Praha, let - Obchodní rejstřík, propojení na firmy, historie změn v rejstříku.

Kontakty ve finančním katalogu. V novém působišti má na starost vedení webdesignerského týmu, nastavení nových interních procesů a personální posílení týmu. Aktuální ověřené informace: adresa, telefon a e-mail JUDr. Najděte rozdílů mezi tímto rozhovorem a Jakub “Whitwa” Krčmář: Grafika pracujícího ve Windows bych si nenajal.


Jak dlouho se věnuješ grafice a co bylo tím počátečním impulzem? Zkoušel jsem to spočítat, je to tak až let. Tehdy jsem chodil na VOŠku do Písku.


Jiří Tvrdek , advokát, Praha, Modřany. Začal jsem si, vlastně ani .

Akorát nemaluje a nekreslí. Pracuje ve Photoshopu a navrhuje grafiku pro webové stránky. Patří mezi jedny z těch zvučnějších českých jmen mezi grafiky. Na Twitteru jej znáte pod přezdívkou Jerry, jinak je to však Jirka. Ahoj Jirko, trošičku už jsem nastínil, co vlastně děláš a . Další informace o subjektu, více na nebo.


První smlouva v RS uveřejněna, 27. Poslední smlouva v RS uveřejněna, 8. Máme pro vás sledovat nové smlouvy tohoto subjektu . Začínáme s Photoshopem na serveru grafika. Tenkrát jsem si ho stahoval ve škole na diskety a učil se večer na koleji.


Opravdu hodně mi v začátcích . Dočasně nepřijímá zakázky . Napsal o ID„Těžko vyjádřit, co všechno pro mě znamenal rok na Institutu digitálních médií. Hrstka odvážných lektorů s neohroženou ředitelkou v čele si dala za cíl vychovat z těch začínajících grafiků, malůvkářů a fotoamatérů opravdové designéry, webaře a fotografy. Bylo by bláhové domnívat se, že se to dá stihnout za .

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.