Myčka aeg chyba i10

Tuto kombinaci závad obvykle způsobuje přerušený aquastopový ventil. Vyměňte hadici HNa mělo by to být v pořádku. Všechno co se týče vody odtok i přivod jsem zkontroloval a zkoušel jsem trochu vody nalet ručně a myčka vodu vypustila,takže jen nenapouští. Ukazuje chybu ia i10.


Co ještě zkontrolovat,nevyznate se někdo v tom. Domluvil jsem opravu do . Myčka AEG hlásí chybu i10. Registrovaný kidouš, 24. Kuchyň, odpověď (4zobrazení).


Dobrý den, myčka AEG Favorit Intensiva po zapnutí programu začne napouštět, po několika cca minutách se rozsvítí chybový kód a myčka se vypustí. Nemáte někdo s touto chybou zkušenost? Jistota bezpečného nákupu, akční ceny, rychlost a spolehlivost.


Ahoj, najde se tady nějaký technický tip, který by mi poradil s myčkou ? Při otevření za provozu by se měla zastavit, ale jede dál. Zřejmě chyba v programu? Chybová hlášení Electrolux.


E9F, Chyba komunikace mezi elektronikou motoru a další elektroniky, Volejte dodavatele. EAEA DSP selhání, Volejte dodavatele. Dobrý večer Leni, též jsme měli AEG ( v 1) a hlásilo nám to také chybu 30. Mám myčku Bosch a od poloviny týdne mě při zapnutí programu jen jako by prskne vodu a pak začne hučet,ale voda do ní neteče.


Když se to stalo poprve,tak nakonec si myčka dala říct a spustila,ale další den už ani ťuk. Ale je pro mě divné, že by měla signalizovat poruchu nějakým číslem,ale to nedělá. Včera nám vyskočila chyba 30. Je to vyplavení, to znamená, že na spodku myčky je voda.


Je potřeba vodu z prohlubně odsát a pak zjistit proč a kde se tam vzala. Já jsem zjistil, že mi teče spoj . Ale oki, takže, chyba 20: pro úplnost zde jsou všechny možnosti chybé hlášky. Po zapnutí jakéhokoliv programu začne jako první běžet vypouštěcí čerpadlo zhruba 2minuty pak přestane na 3vteřiny opět sepne a beží 2minuty a pak se na displeji ukáže chybový kod 20.


Celou myčku jsem již měl rozebranou . Přídavné ostřikovací rameno a . Ineteče voda do myčky , ,podle nás přívodová hadice. Předmět: Re: mycka AEG Favorti chyba Dobrý deň, môžete prosím zverejniť link na ten AEG web ? Best thing about this new service is that you are never placed on hold and get to talk to real repair professionals here in the US. Talk to a Repairman (only for users in the US for now) and get all the help you . Porovnání cen mycka bosch chyba e, srovnání cen mycka bosch chyba e na portálu HLEDEJCENY.


Podobné fráze: mycka aeg electrolux chyba 1 electrolux mycka chyba 1 electrolux mycka chyba 6 mycka electrolux chyba 1 mycka electrolux chyba i, mycka aeg chyba 1 mycka aeg chyba i 1 mycka aeg.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.