Dětské pončo návod

Vyberte si knížku pro své tvoření: backorky- pro-nejmensi-1čepice pro náladu-1čepice zvířat-1dárky háčko ple. Jednoduché pončo sestavené z pletených čtverců. Jednotlivé pletené čtverce jsou obháčkované přízí v kontrastním barevném odstínu.


Pro zapínání je ke krku všitý zip. Za tento návod i fotografie děkujeme paní Helence Tiché.

Pro zvětšení klikněte na text návodu : ponco-ze-ctvercu-pop. Návod na háčkované sítové pončo pro velikost cca roky. Model je háčkovaný přízí Everyday (zn. Himalaya) háčkem č. The image courtesy of Petra Burgerová . Dětské pončo ze barev.


Pro děti Archive by category Ponča. Category Archives: Ponča. Háčkované pončo pre dospelých aj pre deti - návod.

Ponča jsem našla na netu,mohou se někomu hodit,tak proto vkládám. Já když hledala první nemohla jsem nikde žádné najít. Přidávám návod na měkoučké hřejivé pončo. Je jen z dlouhých sloupků, práce Vám půjde skvěle od ruky, slibuju. O malý kousek kapuce mi nestačila čtyři klubíčka.


Takže pokud budete háčkovat pončo bez kapucky, nebo třeba jen s límečkem či vyšším stojáčkem, klubka budou stačit. Vzory a návody pro ruční pletení, škola pletení, předlohy obrázků k vypletení, žakárové vzory, centrála návodů zdarma, stále nové vzory a nápady na pletení. Pončo má obdélníkový tvar a je pletené lícovým žerzejem s vroubkovanými okraji pletací přízí vhodnou pro jehlice č. Dobrý den maminky, ráda by jsem upletla nebo uháčkovala své 5leté dcerce pončo.


Už dva dny trávím čas na netu a zatím jsem nic nenašla. Foteček spousta ale návod žádný. Mohli by jste mi poradit? Buď nějakým odkazem, nebo poslat návod na mejlika.


Veľkosť si vyberte nižšie v kombo boxe. Vedela by mi niektorá poradiť kde nájdem návod na hačkované detské pončo ? Malá má mesiacov a rada by som jej nejaké uháčkovala. Zachumlejte se do pohodlného ponča a zima si na vás nepřijde.

Nejkrásnější pletená ponča a peleríny koupíte na Fler. V zimě jsem se k tomu už nedostala, ale teď, když mají v Dropsu slevu. Nyní všechny konce přízí zapošijeme a ustřihneme a kolem celého ponča navážeme. Ahoj Aničko, děkuji moc za návod ! U nás si můžete nakoupit velice pohodlně kvalintí pletací příze na pletení a háčkování.


Například si tak můžete udělat i dětské pončo. Návod - inštrukcie, ako si uháčkujete vlastné pončo.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.