Behandla lazura

S laky je to jako s telefonními operátory. Jak se mu jednou upíšete, těžko vystoupíte, protože lak můžete přetřít jen lakem, nebo ho musíte zcela odstranit, a pak teprve můžete použít lazuru. Přejít z lazury na lak je jednodušší. Našel jsem zatím profi olejovou lazuru z Colorlaku, ale ta je jenom v barvách dřeva.


Já bych chtěl do dětského pokoje modrou nebo zelenou. Ta Behandla je dobrá, ale IKEA mám daleko a nabídka odstínů je omezená.

Dá se něco takového sehnat? Ale jak píše Varouch , zkus to na kusu dřeva někde vedle. Lazura na lak podle mě už nepůjde nikdy.


Já jsem behandla olejem chtěl natírat obložení okolo postele, ale naštěstí jsem si to zkusil taky někde vedle a ustoupil jsem od toho ve prospěch matného bezbarvého laku. Ani ne tak kvůli barvě, ta mi. Základní vlastnosti -Povrch neupraveného dřeva je . Inzerát IKEA LAZURA BEHANDLA - BÍLÁ v okrese Praha-výcho cena 1Kč, od veronika-maskova na Sbazar. Silnovrstvá lazura – na povrchu dřeva vytváří ochranný film, ale proniká do něho jen minimálně.


Výhodou je dlouhodobá ochrana dřeva, protože silnovrstvé lazury mají životnost až několik let (až roků).

Pokud budete nátěr po nějaké době obnovovat, je nutné ten původní nejprve odstranit. ZOBRAZIT CELÉ FOTOALBUM. This Pin was discovered by Michaela Blumtritt.


Discover (and save) your own Pins on Pinterest. Dobrý den, prosím vás o radu ohledně nátěru nových smrkových schodů, chtěly bychom docílit odstínu ořechu a zároveň zajistit dostatečnou ochranu proti vyšlapání a mechanickému poškození při zachování struktury dřeva a matného vzhledu. Tyto lazurovací laky zabarvují dřevo do požadovaného odstínu a zároveň pomáhají zdůraznit jeho strukturu a zachovat tak přirozenou krásu dřeva. Jsou také spolehlivou cestou, jak dřevěné povrchy chránit . Dohledat skončený inzerát už není nemožné, přesvědčte se v databázi Archivujem. Prodejce: doseu, 50Kč, Kup Teď!


REME (06) Datum vložení do archivu: 25. IKEA Datum vložení do archivu: 14. Sprzedaż profesjonalnych wosków, lakierów i olejowosków do drewna, środki do pielęgnacji podłóg drewnianych.


ASKOT Kraków Centrum kominów i klinkieru. Drew Color Impregnat Dekoracyjny Kasztan 5L.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.