Mamatest slabá čárka

Těžko říct, u někoho slabá čárka = negativní test, já měla téměř neviditelnou, patrnou jen pod určitým úhlem a navíc se objevila až po půl hodině a na jaře z toho bude Julča. Jinak mamatest opravdu schvaluju ukazuje čárky perfektně. Já s mamatestem například dobrou zkušenost nemám, měla jsem min.


Ale spoustě holkám když těhu nebyly neukázal mamatest vůbec nic… Takže držím palce, ať to . Chtěla bych se zeptat,zda TT udělal někomu tohle samé jak mě,a přesto byl pozitivní a byli jste těhotné.

Dnes jsem si udělala mamatest. Mám ještě čtyři dny do MS,ale už jsem to nemohla vidržet. Teplotku jsem si měřila jen před MS a byla od čtvrtku 3- ,- 3- 3- 3(dneska). Jsem celá rozklepaná, moc po. Ahoj , :-) jsem tu nová a jen jsem se chtěla zeptat, jestli některá nemáte zkušenosti s těhotenským testem - mamtest 10.


Ahoj, tak já asi nepotěším. Mamatest - slabě pozitivní.

Dobrý den, prosím o radu. Dva dny pred menstruaci se mi objevilo male špinění, stejné jako mívám před menstruací. S přítelem se pokoušíme o mimink. Zobrazila se na něm opravdu slabá čárka. Ahoj a co používáte za značku testíků?


Já jsem si dělala GS mamatest a pořád jsem měla slabou čárku i když jsem měla 1hCG. Pak jsem vyzkoušela dražší testy do proudu moči, různé druhy a čárečka byla krásná a přitom mi ráno z mamatestu vyšla slabá čárka a odpoledne z dražšího krásná. Rapiclear citlivost byl večer negativní, do rána se ukázala slabá čárka. Jaké máte zkušenosti s mamatestem comfort 10. Také jsem si dělala tento test mám pořád jen jednu čárku měla jsem to dostat už 23.


Pokud je slabá ale je, tam pravděpodobně těhotná budeš. Chcete zjistit, zda jste těhotná? Udělejte si těhotenský test, který vám hned ukáže pozitivní nebo negativní výsledek. Kdy nejdříve můžete moč testovat?


CG v moči ještě malý, tak test ukazuje slabou čárku.

Clearblue carky slabounke pak mamatest jen slaba a ted best-2. Test jsem opakovala dnes ráno 03.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.