Parní žehlička ariete

Nový model legendární žehličky s parním kotlem. Ariete , paní, která se mi jí snažila prodat, byla velmi výmluvná a akční. Ukazovala úplné divy, co žehlička umí, mohla jsem si zkusit něco vyžehlit, vypadalo to, že je to super výrobek. Dobrý den, viděla jsem arietku na výstavě ve Frýdku- Místku.


Byla jsem hodně nalomená,že si ji koupím,ale mám strach,že vyžehlené prádlo bude vlhké a budu ho muset nechat volně doschnout,než ho dám do skříně.

Tato nabídka od prodejce cejkabyla archivována dne 27. Prohlédněte si podobné aktuální nabídky na Aukru! Diskuze, blogy, galerie. ARIETE Vapor Plus je navíc vybavena tlačítkem pro regulaci množství vycházející páry, ohebnou šňůrou přívodu el. Váhám, jestli koupit klasiku nebo s parním generátorem.


Zaujal mě Solac, protože nemá velký parní generátor, který by překážel, ale nevím, jak je na tom tato žehlička s výkonem. Zároveň mě u Solacu odrazuje častější doplňování vody.

Na výstavě mi byla doporučená žehlička Ariete , ale produktům z . Kč , Praha Prodám nový nepoužívaný parní čistič a žehličku TuttoSteamy, značka Zepter. Prodám nový parní čistič se žehličkou. Parní čistič se žehličkou.


Nevhodný dárek, neumím sním zacházet. Tato žehlička je první a jediný žehlicí systém, který má inovativní a patentovaný dvojitý výkon systému. Před necelým měsícem jsem si koupila ariete žehličku přes internet tři w ariete tečka cz, bylo to tam o tis.


Je těžší než moje stará žehlička jiné značky, ale žehlí fakt výborně. Pro extra odolné tkaniny využijte parní ráz 1g, jemuž se každá látka poddá. Pro běžné žehlení si vystačíte se stabilním parním výkonem 25 . V kategorii žehličky a žehlící systémy najdete napařovací žehličky , cestovní žehličky , klasické žehličky , parní generátory, mandle a ruční napařovače. Vyberte si z produktů níže, dle vlastních potřeb.


Keramická žehlící plocha. Na žehlící ploše jsou rozmístěny parní výstupy, které zvyšují efektivitu žehlení. Velmi důležitou částí je samotná špička žehlící plochy, která je u tohoto modelu zúžená a . Popis a specifikace ↓Ke stažení (návody a dokumentace).

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.