V myčce zůstala voda

Ahoj, mamka si pořídila novou myčku BOSH dnes ji poprvé zapla a po ukončení programu svítila kontrolka u přívodu vody. Když myčku otevřela zustalo v ní plno vody až po okraj. Myčka Bosch léta ok,dnes nevypustí vodu. Ahoj maminky, prosím, poraďte.


Mám cca roky myčku Bosch, celou dobu vše v pohodě, ale dnes mi nevypustila vsechnu vodu.

Máte doma myčku nádobí a zjistili jste potíž s tím, že se z ní neodčerpává voda ? Příčin může být hned několik. Po identifikaci té správné budete vědět, zda a jak se dá problém odstranit, nebo bude nutné zavolat opraváře, který provede odbornou prohlídku, problém identifikuje a případně na místě odstraní. Ariston a už asi po šesté se nám stala následující věc. K předchozím stejným poruchám přišel opravář, myčku rozebral a pak z nějakého sítka . Dobrý den, měla bych dotaz.


Včera jsem poprvé spustila myčku a šla jsem podle návodu.

Všechny hadice jsou dobře zapojené, záslepka vyndavá a po spuštění programu předmytí proběhl celý program,ale voda v myčce zůstala a neodtekla. Zkusila jsem zapnout klasický program už s . Po prvním mytí zůstala v myčce voda. Stalo se to někomu taky? Manžel nainstaloval myčku dle návodu.


Nalila jsem litr vody do otvoru na sůl, nasypala jsem tam cca 1kg soli, zapnula jsem mycí program ihne jak se píše v návodu ( spustila jsem to na program č. délka 30min). Po ukončení programu na . V myčce zůstala neodčerpaná voda. Dnes jsem vešchny filtry a hadice vyčistil, vodu odčerpal a zkusil zapnout program oplachování. Prosím poraďte - dnes mi poprvé nešla zapnout myčka , kterou jinak používám denně. Rozsvítily se červené kontrolky a to bylo vše - voda se nenapustila - při bližším zkoumání jsem zjistila, že několik centimetrů po dně leží stará voda - takže myčka neodtekla - nevím zda dříve odtékala v . Zalomená nebo příliš vysoko vyvedená vypouštěcí hadice.


Příliš dlouhá nebo ucpaná vypouštěcí hadice. Hadici vyrovnat, pročistit, jinak. Odtok na stěně není odvzdušněn.

Systém ohřívání vody nefunguje. Jestliže porucha trvá, zavolejte do servisu. Zkontrolujte přívod vody , filtry a zda není přívodní hadice ohnutá. Otevřete dveře a opět je zavřete, aby program mohl pokračovat. Přesvědčte se, zda není skupina . Pojďme se tedy podívat, co může být příčinou některých problému spojených s myčkou nádobí.


K nejčastějším problémům spojeným s chodem myčky nádobí patří to, že nádobí po vytažení není dokonale čisté, dále že jsou na nádobí nejrůznější šmouhy a skvrny, nebo že část vody , která se má z myčky. Chtěl bych vás požádat o radu a pomoc s poruchou myčky nádobí. Po příjezdu z práce jsem zapnul první cyklus mytí na prázdno dle manuálu. A ejhle těsně před koncem cyklu zahlásí eror E1. Po delší době zjistím že nikde nic ne uniká není nic zanesené a voda zůstala ve vaničce?


Víte, co se děje uvnitř myčky , když myje nádobí? Tak se dobře podívejte na video pod titulkem článku. Zvědavý autor videa totiž do své myčky umístil kameru a světlo a celý proces mytí natočil. Po instalaci myčky nádobí musí být zástrčka volně přístupná.


U některých modelů : Umělohmotné pouzdro na připojení vody obsahuje elektrický ventil, v přívodní hadici se nacházejí přívodní vodiče. Tuto hadici nikdy neodřezávejte, umělohmotné pouzdro neponořujte do vody. Není li spotřebič umístěn do výklenku . Důležité bezpečnostní pokyny. Obecné bezpečnostní pokyny.


Vhodné umístění pro instalaci. Před následováním instrukcí ve videu zvažte bezpečnostní rizika, případně tuto činnost přenechte odborníkovi.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.