Mini koblížky recept

Hrníčkový recept na rychlé koblížky. Nenáročné a lehoučké koblížky , které můžeme naplnit dle své chuti, ale stačí když je obalíme s cukrem a skořicí. Připravte si vláčné koblížky , které budete mít za půl hodiny hotové. Těsto totiž nemusíte nechávat kynout a díky jogurtu budou krásně nadýchané a vláčné.


Ideální rychlý dezert, když máte na něco chuť.

Doba přípravy: minut. Vyšleháme máslo se zbylým cukrem a. Všechny ingredience smícháme a vypracujeme těsto. Pomocí lžíce z těsta vykrajujeme kuličky, které smažíme v rozpáleném tuku a ještě horké obalujeme v moučk.


POSTUP PŘÍPRAVY Do kastrůlku dejte rozpálit větší množství oleje, asi tak, aby vám v něm mohly malé . Z takto připravených tvarů vypracujeme kuličky, tudíž koblížky. Jednotlivé koblihy vkládáme do rozpáleného oleje a pečeme do zlatavé barvy.

Hotové koblížky odkládáme na ubrousek, který dokonale nasaje přebytečný tuk. Zasypte moučkovým cukrem. Sdílejte tenhle super recept na báječné mini - koblížky i . Pokud jsou hotové koblížky příliš mastné, vysušte je papírovými ubrousky. Já dělala mini a bylo to dobré.


Dobrý večer, už jsem od vás vyzkoušela recept na kynute buchty a vdolky, a můžu říct,že se mi buchty od vás povedly,což se stalo poprvé. Ahoj,dělám taky takový malý kobližky ale z tvarohu:celá vejce,tvaroh,1lžíce rumu,van. Přemýšlíte co na víkend za dobrotu?


Tak tyhle koblížky osloví každého. A jsou jednoduché, rychlé a vynikající. Je to sice kalorická bomba, ale pokud máte chuť na sladké, tak neváhejte a připravte si tyto mini koblihy. Salko je výborná surovina na koláče a taková jídla.


Nemusíte přidávat další cukr, je to sladké a velmi chutné. Vhodné i na párty, na narozeniny, oslavy nebo jiné svátky. J sem už starší a ráda vařím a takovéhle recepty jsou prostě super nedají moc práce a není hromada nádobí okolo.

Nechápu, jak tento recept může mít hodnocení 1-. Náplň mi také vytekla a to jsem se pokoušela obě poloviny k sobě přitisknout 2x. Také ty kolbížky po minutách na 1stupňů rozhodně upečené nebyly. Buď je v tom postupu chyba nebo má autor . Vám za dokonale zpracovaný recept.


Koblihy jsem před hodinou dosmažila a už skoro žádné nejsou! Jsou výborné, nadýchané… A to nejsem žádná zkušená kuchařka, dnes jsem je dělala prvně. Děkuji, budu stručná… skvělé! Skvěle popsaný postup a skvěle chutnající koblížky ! Byli jsme na trhu a tam jsme si u stánku koupili koblížky (teda spíš jsou to takové malé kroužky), které tam smažili.


Udělala jsem mini koblížky z půl dávky. Byly s povidly a jen se po nich zaprášilo. Recept , jednoduchý a rychlý. Dnešní příspěvek začneme tak trochu symbolicky. Cukrářka Markéta Krajčovičová.


Až ho totiž budete číst, budu právě někde nad Atlantikem směrem do New Yorku. A tak, abych se trochu navnadila, udělala jsem americké koblížky , tedy donuts (nebo doughnuts). Je pravda, že doma moc nesmažím a tak jsem se k nim odhodlávala docela . Tenhle recept je pro mě osobně naprostá bomba. Z mála surovin hodně muziky. Navíc je to tak jednoduché.


A máte kontrolu nad složením! Pokud máte rádi kvalitní hořké čokolády, bude Vám tato domácí čokoláda chutnat také. Nachystáme si do hrnce olej a lžičkou vhazuju kousky těsta do oleje.


Na konci všechny koblížky obalíme v cukru. Koblížky nebudou všechny stejného tvaru.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.