Jak potřít dort čokoládou

Donekonečna se trápíte s čokoládovými polevami na dortech, ale vždycky vám popraskají, objeví se mapy nebo zatuhnou dřív, než je rozetřete? Zkuste tajné fígle šéfcukrářky Karolíny Kocincové! Leničko, já také používám kaštany a ivu. Pokwva krásně drží a leskne se.


Naliji na vychladlý dort a když začne rychle tuhnout, vezmu fén a rozfoukám tím.

Jde to snadno a čololáda je krásně rovnoměrná. Jak potahujete celý dortík čokoládou ? Mám paní ,která si přeje srdce a kruh potáhnout jenom čokoládou ,žádné obsypávání boku. Zkoušela jsem to teď jen tak na nečisto na nedělním dortu pro rodinku,ale nepovedlo se mi,aby nebylo vidět jak je čokoláda přetíraná. Dobrý den,mohl by mi někdo napsat,jak polevat dort čokoládovou polevou. Protože určitě dělam nějakou chybu.


Celý dort vždy potřu krémem a poté ho hned polévám,ale do čokolády se mi zamíchá i krém a je práce zničená.

Mám ho pořít krémem a dát vychladit nebo kde je chyba? Ahojky, nevite, jestli se dort potreny slehackovym kremem da polit coko polevou? Ahoj moje mamča má problém mam ve stredu narozky a přál jsem si kubánský dort ale neví jak polít strany dortu čokoládou.


Dort dám na mříku -pod ní dám alobal a navrch dortu začnu lít doprostřed polevu a nechám ji stékat pomalu i na strany a hned roztírám pachtličkou pěkně ,aby strany byly celé . Důležité je, že se na dortu dobře krájí, je vláčná a vazká, voní krásně po čokoládě. Hodí se na polévání dortů. Na řezy, které se uchovávají a transportují a je třeba aby byla poleva zaschlá je lepší použít z čokolády a ztuženého tuku. Ano, já jsem dort potřela krémem a až potom polila polevou.


Já jsem vyzkoušela polevu Ganache a je výborná. Tu jsem dala na sachr dort. Ganache : Svařit 2ml šlehačky a do horké nalámat 200gr hořké čokolády , rozmíchat a nechat mírně zatuhnout. Co zbude se nechá zatuhnout a vyšlehá . A také je dobré nemít tu čokoládu moc horkou, tak akorát, aby zase nerozpouštěla krém, který by se do čokolády zamíchával.


Je to jako potírat dort krémem, jen ten krém je řidší a stéká a je potřeba pracovat rychleji. Ganache je skvělá záležitost – kromě toho, že příprava je velmi jednoduchá ( stačí jen čokoláda a smetana), je ganache také univerzální.

Lze ji použít jako polevu, krém či náplň např. Dá se snadno obměňovat a dochucovat. A už jsem zmínila, že je vynikající? Následující den dort dokončím tak, že přilepím připravené figurky.


Figurky (a vůbec jakékoli další ozdoby z potahovací hmoty nebo třeba perličky) se dají snadno přilepit trochou alkoholu (vodka, rum apod.), kdy stačí povrch jen trošičku potřít – kdyby byla hmota moc mokrá, začala by se rozpouštět. Stačilo by ostatně použít i . Jak ozdobit dort - článek na Vaření. Ale i posypání kokosem, strouhanou čokoládou , sekanými ořechy či cukrářským zdobením. Dort musí být vždy zcela vychladlý a před poléváním je dobré povrch dortu potřít tenkou vrstvou nahřáté marmelády, která ucpe póry v těstě. Sváteční recept na lahodný čokoládový dort s pařížským krémem a čokoládovou polevou.


Bude to opravdu hutná kalorická bomba! Zrcadlová poleva na dort se dá se připravit snad v každé myslitelné barvě. Stačí koupit kondenzované slazené mléko, bílou čokoládu , trochu cukru a želatiny a můžete jít směle na věc. Ireno, pokud by byl klasický dort hladce potřený krémem i na povrchu, tak ano.


V kastrůlku na co nejmenším ohni zvolna zahřejte 1g rozlámané kvalitní hořké čokolády a 1ml smetany ke šlehání. Míchejte, dokud se čokoláda nerozpustí. Stáhněte z plamene a nechte minut odpočinout. Potřete polevou dort nebo ji podávejte zvlášť v omáčníku. Objevte recept Electrolux na dokonalý piškotový dort s čokoládou , který se hodí pro každou příležitost.


Nadýchané piškotové těsto. Kdo odolá krémovému piškotovému dortu s čokoládou ? Druhou půlku dortu vložte na první a potřete zbytkem náplně až po okraj. Vložte dort do chladničky na . Dort si vždy rozdělím na oddíly, ale výsledek jde stejně šejdrem. Ať se snažím sebevíc, nikdy není výsledek úměrný k vynaloženému úsilí. Proto již dorty jen polévám polevou a sypu „von oko“ různé čokoládové nebo jiné drobínky.


Není moc slavnostní, ale aspoň to vypadá. Vychladlý dort vyklopíme, rozřízneme, potřeme meruňkovým džemem, potřeme džemem i vršek a celý jej natřeme čokoládovou polevou. Dáme vychladit do druhého dne a potom krájíme nožem, namočeným v horké vodě, aby čokoláda nepraskala.


Je možné upéct jej také na plechu, potřít.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.