Autoškola hodan

Webové stránky nové Kladenské autoškoly Hodan. Autoškoly Praha, Autoškoly Brno, Autoškoly Ostrava,. Seznam autoškol v České republice a další informace nejen pro žáky autoškol. Byla jsem velice spokojená s touto autoškolu.


Přecházela jsem z jiné, kdy jsem měla strach jezdit a pomalu jsem to vzdávala.

Dokud jsem nepřestoupili do této autoškoly. První dvě jízdy byly plné strachu, ale po čase to opadlo a začala jsem si jízdy užívat. Udělala jsem vždycky pár chyb, které mi byly hned vysvětleny, ale. Jízdy v autoškole Hodan v Kladno se provádějí po celý týden po individuální domluvě s učitelem.


Lze si vybrat mezi několika kvalifikovanými a trpělivými učiteli s dlouholetou praxí a zkušenostmi. Já taky hledala jakou autoškolu zvolím, nakonec jsem se rozhodla pro autoškolu Hadryn z hl. Kladně :palec: Na jízdy budu mít pani což mi vyhovuje a učebna je utery či čtvrtek od pěti do půl sedme.

Osobní setkání bylo fajn a jsou zaměřené jen na řidiřák B. Provádíme výcvik skupin AM, A A A, B a školení řidičů. Nové motocykly značky Honda. Doprava na výuku a výcvik zajištěna.


Výcvik je přizpůsoben časovým možnostem žáka a lze jej zaplatit v libovolných splátkách. První splátka činí z celkové ceny školného. Dále nabízíme kondiční jízdy uvedených skupin a školení řidičů dle zákona č. Skupina, Běžná cena, Kondiční jízdy. A, Nevyplněno, Nevyplněno.


A Nevyplněno, Nevyplněno. A Nevyplněno, Nevyplněno. AM, Nevyplněno, Nevyplněno. B, Nevyplněno, Nevyplněno. C, Nevyplněno, Nevyplněno.


Nabízíme služby autoškoly skupin AM, A A, B, C. Pořádáme školení k získání osvědčení profesní způsobilosti řidiče.

Možnost kondičních a referenčních jízd. Výcvik pre získanie vodičského oprávnenia a kondičné jazdy.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.