Jak postavit komín svépomocí

Jedním z takových komínových systémů je EURO KOMÍN CLASSIC – univerzální šamotový komín od společnosti TECH TRADING GROUP, která do jeho vývoje vložila let svých znalostí a zkušeností. Díky tomu si dnes během jednoho dne, můžete sami postavit kvalitní třísložkový komín použitelný pro . Postavit komín může být jednodušší, rychlejší a levnější, než si myslíte. Hledáte-li rychlé, levné a přesto kvalitní řešení stavby komínu , které navíc zvládnete i svépomocí , pak vám. Komín jsme vybrali jako vhodný výrobek i pro použití do pasivního domu.


Před samotným začátkem stavby komína jsem stáhl návod (schéma) z internetových stránek prodejce.

Ten pečlivě přečetl a pak ještě třikrát, než jsem mu konečně trochu porozuměl. Takže pokud si chcete ušetřit lámání hlavy čtěte dál. Budu se snažit popsat postup co možná nejsrozumitelněji.


Vyhlašujeme fotosoutěž o nejhezčí komín Schiedel. Svépomocníci, pokud se Váš dům pyšní komínem Schiedel, pak zbystřete ! Nezáleží, kdy jste komín postavili nebo o jaký typ komínu Schiedel se . Chytrý byl už té chvíle co jsem ho vyzvedl a vezl ke mě na pozemek. Proč nepřijel sám jsem si domyslel hned vzápětí. Komín mám stavebnici od EKO KOMÍNŮ a tak .

Koupili jsme cihelný komín HELUZ Klasik průměr 200mm. Návod na stavbu jsem si stáhnul ze stránek HELUZ i firmy CIKO. Začal jsem navařením izolace na beton a následným vybetonováním soklu do výšky budoucí čisté podlahy. Zbylo mi pár kousků ztraceného bednění, které se . Přišel čas postavit komín.


Z komínu jsem měl docela respekt, takže jsem opětovně prostudoval celou příručku provádění, prohlédnul jsem si několik videí přímo na stránkách Heluzu a usoudil, sakra, vždyť to nemůže být zase tak těžké. Je třeba sice trochu přemýšlet u řezání jednotlivých dílů . Komínové těleso podléhá mnoha bezpečnostním pravidlům, které budou kontrolovány v průběhu kolaudace. Stavba komínu svépomocí. Jedná se o výšku komínu, která má minimální rozměry, materiálové řešení požární izolace a jiné, pro Vaší bezpečnost důležité faktory. Jak postupovat při stavbě svépomocí?


Jak kvalitně a svépomocí postavit komín - základní části - Vybírací a vymetací otvor, Komínový sopouch, průduch, plášť, hlava a komínová stříška. Chcete se pustit do výstavby komína svépomocí ? Prosím, ale držte se osvědčených postupů a prověřených výrobců, aby výsledek neohrozil bezpečnost vašeho bydlení. Ostatně statistiky mluví za vše. Konstrukční chyby při výstavbě komína nebo špatně udržované spalinové cesty ročně způsobí až 300 . Při montáži svépomocí je vhodné stavbu provádět dle montážního návodu, který se snaží postupnými kroky zajisti jednoduchou montáž.


Je také dobré si prohlédnout naše video návody: Montáž komína návod.

Při tomto způsobu výstavby je záruka poskytována při . Oprava komínu Brno, komín svépomoci ,opravy komínů svépomoci,stavba komínu, jak opravit komín svépomoci ,spárování komínového zdiva,omítání komínu stavebním lepidlem a perlinkou,oprava komínů Brno,jak opravit komín svépomoci ,malta na komín,cihle na komín,opravy komínů Brno. Stačí otevřít a budeš v obraze. Obvykle to provádějí stavební firmy, ale výrobci nabízejí sanační systémy, které zvládneme i svépomocí. Jde o sendvičové betonové . Plánujete stavět dům nebo rekreační objekt svépomocí ? Nebo už máte svou stavbu za sebou a teď potřebujete pomoci kamarádům? Rozhodli jste se celý objekt včetně komínu postavit sami?


Pak je důležité znát bezpečnostní pravidla. Komín je sám o sobě poměrně náročnou stavbou, při které nesmíte nic . S čištěním komínu nemusíte čekat na kominíka, celý proces se dá zvládnout svépomocí. Napotřetí či napočtvrté už to pro vás bude běžná rutina, která nezabere ani hodinku a neochudí domácí rozpočet.


Ale nezapomeňte, jednou za rok si kominíka přeci jen pozvat musíte na zákonem povinnou kontrolu komína! Je možné komín sestavit svépomocí ?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.